Scrapblog-Karin

vrijdag 6 december 2013

Tilda in de sneeuw


Goedemorgen allemaal!
Voor mij is het weekend alweer begonnen, heerlijk! Ik hoop dat iedereen de storm schadevrij is doorgekomen. Het ging hier flink tekeer, maar het enige waar ik hinder van heb gehad is de NS.......grrrrr.......
Volgens mij hadden ze trouwens voor vandaag sneeuw voorspelt, hier is gelukkig nog niets gevallen, het zonnetje schijnt zelfs....maar het kaartje dat ik voor jullie heb ik wel lekker winters.


De basis voor mijn kaartje is wit cardstock en het design papier is van Maja. Alle randen heb ik bewerkt met een distresser en wat bruine inkt. Ik heb trouwens voor dit kaartje als inspiratie een kaartje van Becky gebruikt, wat kan zij toch mooie dingen maken!


De bloemen en dennenappeltjes komen uit mijn winkeltje. En voor het sneeuweffect heb ik 3D sneeuw gebruikt en frantage. Tilda is ingekleurd met Pan Pastels.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Duymelot Challenge - Let it Snow
Midweek Magnolias - I am dreaming of a white christmas
******
Fijn weekend allemaal, liefs Karin

11 reacties:

jolanda zei

hele mooie kaart

Anoniem zei

Wat heb je weer een beauty van een kaart gemaakt Karin.Zo mooi geheel weer.Bij ons regent of hagelt het steeds maar de wind valt mee.Fijn weekend en groetjes Joke

Nazeema Calypso Thompson zei

Great minds think alike!!! Love this image and I love your blue and white color collaboration throughout your card. Love the lace and beautiful dies. Thanks for joining us at Stamp & Create w/ Magnolia

Marga50 zei

Wowwww toppertje Karin met vele mooie details op je kaart. Fijn weekend, groetjes Marga.

Nicole zei

Inderdaad het is weer een topper!! Mooi zo in die blauwtinten!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Je kaart is weer schitterend Karin en wij hebben gelukkig ook geen sneeuw gehad, laat dat nog maar even wegblijven.
Liefs van Anita

Unknown zei

wat een prachtig kaartje, het lintje vind ik erg leuk, maar in het echt was hij al heel mooi, liefs mams

roelie zei

wat een mooi kaartje weer karin

prachtig bloem partij aan de zijkant

gr roelie

Muuske zei

Prachtige kaart.groetjes Margo.

Suzi Mac zei

Gorgeous winter card Karin, lovely colour combo and pretty details. Thank you for coming over to play at Midweek Magnolias.
Hugs Suzi x

Unknown zei

Such a beautiful card. Thanks for joining us at Stamp & Create with Magnolia this week x

Een reactie posten