Scrapblog-Karin

woensdag 11 december 2013

Dat heb ik weer....


Hallo lieve allemaal!
Ja, dat heb ik weer, een dubbele oorontsteking. Mijn rechteroor zit nog steeds dicht ondanks de antibioticadruppels die ik heb gekregen van de huisarts afgelopen maandag. Het andere oor is iets minder ontstoken maar daar wordt nog even niets aan gedaan want anders ben ik aan beide kanten doof. Ik ben al de hele week thuis van het werk, maar echt tot freubelen kom ik niet.....helaas.... 


Dit kaartje heb ik afgelopen weekend gemaakt met het prachtige papier van Maja design. De basis is wit cardstock. Tilda heb ik weer ingekleurd met Pan Pastels. Verder heb ik de gebruikelijke dingen gebruikt, mocht je hierover iets willen weten, dan hoor ik het wel!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Time for Magnolia Challenge #39 - Bingo (bloemen-snijmallen-Tilda)
Tilda's Town #82 - Winter Wonderland
*****
Fijne avond, liefs Karin



20 reacties:

Feikje zei

Beterschap! Leuk kaartje.

Wilma zei

Jeetje wat een pech!!
Heel veel beterschap!
Liefs, Wilma
p.s. Je kaartje is weer supergaaf en dat kleuren met de PanPastels gaat je goed af.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh, dat is dus echt geen pretje, ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat. Je kaart is weer een schatje, af op alle fronten...beterschap meis, lieve groetjes Miranda

Marrie zei

Hallo Karin,

O wat vervelend zeg oorontsteking heel veel beterschap hoor.
Maar je kaartje is weer schitterend gelukkig lukt dat nog ondanks je oorpijn.

Lieve groetjes Marrie

roelie zei

oorontsteking ik weet hoe dat voelt ik had het vroeger heel veel beterschap en freubelen komt wel weer hier ook niet veel heb het ook goed te pakken dus komt er ook niks uit mijn handen

dit kaartje is weer een plaatje hoor karin

groetjes roelie

rian zei

wat een mooi kaartje weer, en suc6 met je oren, dat is niet prettig.
groetjes rian

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

Magda zei

Lieve Karin,
Ik hoop dat je vlug weer beter bent, want een oorontsteking is wel echt pijnlijk!!
Wat heb je weer een hoop kaartjes gemaakt zeg en allemaal zo mooi!!
Kerstkaarten maken is niet zo mijn ding. Had niet het juiste papier, nog de decoratie.
Intussen heb ik wel mijn bestellingen ontvangen, maar ik blijf het moeilijk vinden.
Daarbij komt nog dat ik in twee weken tijd twee maal van de trap gevallen ben en een beetje moet bekomen.
Wens je veel beterschap en een gezellige maand December!!
Liefs,
Magda

jolanda zei

prachtige kaart en beterschap

Anita Meijer zei

Jeetje Karin dat is niet leuk zeg, ik hoop dat de antibiotica snel aan gaat slaan. Je kaart is weer helemaal geweldig. Beterschap meis.
Liefs van Anita

Marga50 zei

Beterschap met je oren Karin. Je kaart is weer schitterend meis,zo mooi gemaakt. Groetjes Marga.

Unknown zei

Wat een schatje heb je weer gemaakt, echt heel mooi. Inmiddels weet ik dat je uitgespoten bent en dat het oor in iedergeval open is, hopen dat het nu beter gaat worden met dit oor, volgende week nog het andere oor. geniet lekker van je vrije avond met de meiden, liefs mams

Anoniem zei

Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt en wat vervelend dat je een dubbele oorontsteking hebt.Beterschap en groetjes Joke

Muuske zei

Hoi Karin,
Wat vervelend nieuws toch.hoop dat de medicijnen snel aanslaan.Veel beterschap.Je kaartje is weer een bjoetie. Heel mooi gemaakt.groetjes Margo.

Nicole zei

Heeeeeeeeeel veel beterschap Karin!! Je kaart is weer een topper!! Mooi zo in voornamelijk wit met wat roze. Liefs, Nicole

Riet Kamstra zei

Beterschap Karin, en je kaartje……als altijd ziet het er weer prachtig uit, heeeeel mooi!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town deze week!

Marlies zei

Wauw wat een mooie kaart! Een leuk model en heel mooi met alle glitters!! beterschap met de oren, hopelijk ben je er snel van de ontstekingen af. groetjes, Marlies

Christa zei

Ik hoop dat je je ondertussen weer wat fitter voelt , Karin !
Je kaart ziet er weer super mooi uit.
Fijn weekend.
Liefs , Christa.

Anke zei

wow dat is echt vervelend, beterschap hoor!
Je kaartje is prachtig, hopelijk kan je weer snel aan de freubel.
liefs Anke

arjette zei

Aaajjj oorontsteking is zooooo pijnlijk... hoop dat je in middels weer bent opgeknapt?? Wat een mooi kaartje weer, prachtig!! Dank je wel voor het meedoen bij TFMC!!

gr. arjette.

Een reactie posten