Scrapblog-Karin

zondag 29 december 2013

DT - Newest or Favourite Tilda @ Simply Magnolia


Hallo allemaal!
Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad. Wij hebben heerlijk een weekje doorgebracht in Roggel in een super-de-luxe huisje. Helaas is vandaag de laatste dag want morgen gaan we weer naar huis. We hebben dan nog wel een weekje thuis, dus dat is wel fijn!!!

Vandaag gaat de laatste challenge van start van 2013 op het Simply Magnolia blog. De challenge is om je nieuwste Tilda te gebruiken of je favoriete Tilda, makkie lijkt me!! Ik heb Tilda in Evening Dress van de Little Moscow collectie gebruikt. Ze is ingekleurd met Pan Pastels.


De basis is wit cardstock en het designpapier is van Maja Design. Verder heel veel stansen, bloemen, wondgaas, parels, frantage, stickles en kant.

Ik heb de kaart in het huisje gemaakt en dus is de foto een beetje donker, ik kreeg het helaas niet beter.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges:
Tilda's Town #85 - Anything Goes
Marvelous Magnolia #58 - Anything Goes
Time for Magnolia #41 - Anything Goes
*****
Fijne week, liefs Karin

20 reacties:

Unknown zei

Het is inderdaad een superdelux huis waar jullie zitten, wij hebben lekker 2 daagjes mee mogen genieten, heerlijk was het. Het kaartje is echt weer schitterend, veel liefs mams

Cinderella zei

Een prachtig kaartje en wat grappig Roggel ligt een 3 kwartier van waar ik woon
Alvast een gelukkig gezond en vooral creatief 2014
Liefs Cinderella

Céline zei

so wonderful card Karin! love the dies word and design
thanks for playing with us at marvelous magnolia
hugs
céline

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Muuske zei

Hoi Karin in Roggel in een huisje dat is genieten,dan was je niet ver van mij af.Prachtige kaart heb je gemaakt dus de knutsel spullen zijn mee gegaan op vakantie.Dat is toch supers genieten.Goede reis terug naar huis.groetjes Margo.

roelie zei

wat een mooie weer karin deze tilda is ook voor veel doeleinden te gebruiken

lekker even een weekje weg en nog een weekje vrij geniet er lekker van

gr roelie

Scraptastische hobby zei

Oh, heerlijk Karin een weekje weg! even stoom afblazen en lekker relaxen.
En hoe onze kerstdagen zijn geweest? dat kun je beter even lezen op mijn bloggie.
Je kaart is schitterend, die letter mal happy birthday staat op mijn wensen lijstje en
ook mooi je parelsnoer rand in je mooie Joy Mal en prachtige bloemen!
Ik wens je een mooie jaarwisseling en we zien elkaar weer in het nieuwe jaar!
Groetjes van Gerie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze lieve Tilda. Heb deze ook al klaar liggen om in te kleuren. Maar nu de tijd nog. Hihihi. Prachtig ook met de Noor mal. Vind dit een prachtig mal van HB.

Fijne jaarwisseling.

Groetjes, Astrid.

Anita Meijer zei

Heerlijk dat jullie er een weekje tussen uit zijn en dat jullie zo genieten en dan ook nog een weekje thuis, dus helemaal top. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Karin, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Chantal zei

Wauwww wat is ie weer mooi zeg! Schitterend! Lieve groetjes, Chantal

rian zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt, neem je dan al die hobbyspullen mee op vakantie???
en Roggel ja ik ken het, en was vlakbij mijn vorige woonplaats.
groetjes rian
ps fijne jaarwisseling

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Fijne jaarwisseling.
Liefs, Marianne

Deborah zei

Wat prachtig! Heel leuk gedaan!
Fijn eindejaar en een nog beter begin!
Liefs, Deborah

Anoniem zei

Prachtige kaart Karin en een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar.Groetjes Joke

Corrie zei

Schitterend kaartje Karin
een hele gezellige jaarwisseling toegewenst

Groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat is deze dame chic, het is weer een beeldschoon kaartje in deze hele mooie zachte kleurtjes.
Heel leuk hoe je de happy birthday stans hebt gebruikt, ook op je vorige prachtige kaartje is deze heel leuk verwerkt.
Fijn ook dat je alles weer goed kan horen.
Een hele fijne en gezellige jaarwisseling en een gezond en mooi creatief 2014.

Lieve groetjes Danoesja

Christa zei

Een prachtige kaart !
Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling !
XX Christa.

Magda zei

Prachtige kaart Karin!!
Een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor het komende jaar!
Bedankt voor je vele reacties aan mijn adres!!! Heel lief!
Liefs,
Magda

Ans S. zei

Schitterende kaart, super mooi gemaakt.
Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2014.

Groetjes Ans

Linda Levoir zei

Lovely card. Thanks for joining our Anything Goes challenge at Marvelous Magnolia :) xx

Een reactie posten