Scrapblog-Karin

maandag 16 december 2013

DT - Use twine @ Simply Magnolia


Hallo lieve allemaal!
Even een kleine update wat betreft mijn oor: die is afgelopen donderdag uitgespoten...wist niet dat er zoveel in kon zitten.....maar goed, na 2 dagen zat het oor weer vol, dus vandaag maar weer terug naar de dokters-assistente, ik dacht dat ze misschien wat vergeten waren. Helaas was dat het niet. Er zit witte pus achter mijn trommelvlies wat van binnen het oor komt, dus morgenochtend meld ik me maar weer bij de huisarts...wordt vervolgd.....
Gisteren is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op het blog van Simply Magnolia. Deze keer vragen wij jullie om twine te gebruiken, lijkt me niet zo moeilijk, dus als jullie zin hebben hoop ik natuurlijk al jullie prachtige creaties te zien!


Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Dutch Magnolia Lovers #70 - Bingo (rood-kant-sterren)
Tilda's Town #83 - Christmas
******
Fijne avond, liefs Karin

18 reacties:

Cinderella zei

Nou Karin da`s ook wat beterschap met je oor
Jouw kaartje ziet er weer super mooi uit
Liefs Cinderella

Anita Meijer zei

Het zit je niet mee zeg Karin, wat vervelend, hoop dat het snel verholpen kan worden, want lijkt me geen pretje. Je kaartje is weer een plaatje, zo mooi gemaakt, een toppertje. Sterkte met je oor.
Liefs van Anita

Unknown zei

Wat een schatje, mooi rood, echt heel mooi gedaan, liefs mams

Sandra zei

Als eerste heel veel beterschap met je oor!!
Je kaartje vind ik weer supers!!
Groetjes Sandra

Petra zei

Nou Karin wat een pech zeg. Heel veel beterschap! Ondanks de pijn je creatie is er niet minder om wat een beauty.
Groetjes,
Petra

Anoniem zei

Prachtige kaart,mooie details heb je bij de kaart gebruikt.Beterschap met je oorontsteking.Groetjes Joke

Céline zei

fantastic Karin, love the design with all the gorgeous embellies
hugs
céline

Neline zei

Beterschap met je oor!
Prachtige kaart heb je gemaakt!
groetjes
Neline

Anoniem zei

Beterschap met je oor Prachtige zoals altijd groetjes Sjan

Anoniem zei

Beterschap met je oor prachtige kaart zoals altijd groetjes sjan

Muuske zei

Prachtige kaart zo in het rood.Hopelijk gaat het snel beter met je oor.groetjes Margo.

Wendy Koorevaar zei

Super mooi Karin, heel gaaf dat fel rood!

liefs,
Wendy

roelie zei

wat een mooi kaartje met de tilda en kat

en wat vervelend met je oor hoop dat je snel wat verlichting er mee hebt sterkte er mee

gr roelie

jolanda zei

prachtige kaart

Corrie zei

wauwww wat een mooie kaart Karin
Groetjes Corrie

Riet Kamstra zei

Mooie Kerstkaart Karin en beterschap met je oor! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town.

Groetjes en beterschap,
Riet

Cordine zei

schitterend kaartje!
Leuk dat je meedoet met ons op DML!
groetjes
Cordine

Yvonne zei

Wat een schitterende kaart weer....wow....
Dank je wel voor het meedoen met onze DML Challenge.
Groetjes,
Yvonne

Een reactie posten