Scrapblog-Karin

zondag 26 februari 2012

Magnolia Down Under #135


Hallo lieve allemaal! Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken dat jullie zo trouw mijn blog volgen en elke keer van die leuke, lieve reakties achterlaten. Vandaag heb ik heerlijk zitten knutselen. De meiden hebben met papa een filmmiddag gehouden dus ik kon heerlijk mijn gang gaan. Ik heb dit kaartje gemaakt voor de kleuren challenge van Magnolia Down Under. De kleuren zijn rose-oranje-wit. Oranje is zeker niet mijn favoriete kleur, maar ik ben tevreden met het resultaat! Ik heb papier gebruikt van Magnolia en wit cardstock. Verder nog wit kant, bloemen, stickles en de swirls zijn gemaakt met een Magnolia DooHickey.

Afgelopen vrijdag heb ik een grote doos met nieuwe produkten van ZVA Creative binnen gekregen. Er zitten echt prachtige swirls bij, allemaal net gepresenteerd op de CHA beurs van afgelopen maand. Uiteraard heb ik weer een kortingsaktie, als de kortingscode ZVA10 gebruikt, krijg je 10% korting op je aankopen. De korting geldt ook op de bloemen en bedels!

****

Fijne avond, veel liefs Karin

17 reacties:

Jolara zei

wat een bjoetie ! Liefs joyce

Tineke zei

Het is weer een supergaaf kaartje Karin alhoewel ik de combi roze/oranje nu niet echt helemaal top vind maar ja dat is mijn mening!

Groetjes Tineke

Dina zei

ziet er supergaaf uit

Elise zei

Ik vind em weer supermooi, Karin!
Groetjes Elise

Riet zei

Ohhh Karin toch,wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.

Liefs Riet.

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje hoor

Liefs Patricia

Anoniem zei

Mooie kaart karin.Groetjes joke

Chantal zei

Ohhhh Karin, wat een bjoetie!!! Lieve groetjes, Chantal

Zw@@n zei

Dat is n prachtige kaart met een heel aparte kleurencombinatie. Top!

Romy zei

Dat is een mooie kaart! Oranje en roze vormen zo'n heerlijke, frisse kleurencombinatie!

Yvonne zei

Wat een schat van een kaart!! Echt lief.
liefs Yvonne

Rachel zei

Hij is prachtig Karin, echt mooi zo met dat oranje!

Marjan zei

Mooie kleurcombinatie, hij is weer super!

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Een prachtige kaart! Mooie details, wel een aparte kleuren combi maar het ziet er wel mooi uit! groetjes, Marlies

Lori zei

So pretty, I love how the orange pops right off the card, stunning, thanks for joining us at Magnolia Down Under this week!

Cathy zei

Wat staat dat oranje leuk!

Debbie Pamment zei

Gorgeous job with what I thought was a bit of a scary colour combo - LOL - am just loving this.
Thanx so much for joining us at MDUC this week.
xXx

Een reactie posten