Scrapblog-Karin

zondag 19 februari 2012

It's a Magnolia Challenge #26




Goedemorgen! Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij It's a Magnolia Challenge. Deze keer is de challenge om een verpakking te pimpen. Ik heb een vol doosje Amicelli chocholaatjes gebruikt. Omdat je de chocolaatjes niet open zou kunnen krijgen als ik het met papier zou beplakken (is trouwens wel goed voor de lijn...;)) heb ik er een soort kokeridee van gemaakt. Je kan de chocolaatjes er dus uitschuiven en zo kan je de chocolaatjes opeten het doosje bewaren!

Ik heb wit cardstock gebruikt als basis, en Magnolia design papier. Verder heb ik het vrij simpel gehouden met bloemen, swirls, een labeltje en stickles. Het ovaal heb ik met nestabilities gemaakt en de binnen-ovaal heb ik geembosd (daar heb je dat woord weer...).

Er is deze keer een waardebon van €7,50 te winnen van Zuurstokgroen. Ook zijn we op zoek naar gastdesigners voor ons blog. Dus als het je leuk lijkt om voor 2 maanden met ons mee te doen als gastdesigner, dan staan hier de spelregels!
***
Fijne zondag allemaal, liefs Karin

22 reacties:

Tineke zei

Wauw Karin dat ziet er weer super uit!

Groetjes Tineke

Elise zei

Wat een prachtige creatie en wat een leuk idee!
Fijne zondag!
Groetjes Elise

Tinie zei

Weer een geweldige mooie creatie!!

Groetjes Tinie

PatriciaKleijn zei

super leuk gedaan hoor meis :d

liefs patricia

Debby Kuster zei

je hebt de verpakking leuk opgepimpt.
ziet er zo toch veeeeeeeeel leuker uit
leuke challenge ook.
als ik tijd heb ga ik me er deze week ook eens aan wagen

Groet Debby -xx-

Marjan zei

Wat heb je dit mooi gedaan, prachtige cadeauverpakking!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Dat is een leuke kado verpakking.groetjes joke

Dina zei

wat prachtig weer super ziet het er uit

Corien zei

Ziet er weer zo gezellig uit Karin!
Veel leuker dan de originele chocolade verpakking!
Hoe je het toch voor elkaar krijgt om mee te doen met de challenge en het dan ook nog op tijd klaar te hebben!
Toppie, je bent geweldig.
Liefs,
Corien.

Rachel zei

Dat ziet er prachtig uit!!!
Handig dat je het kunt bewaren....

Hetty zei

Dat ziet er mooi uit!

Antonie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Antonie zei

Hoi Karin
Wat heb je een schitterende creatie gemaakt.
Het is een pracht doosje geworden.
Liefs Antonie

Esther zei

Heel goed idee zo een kokerverpakking zou zonde zijn deze te moeten openscheuren.
Ziet er leuk en mooi uit.

Groetjes Esther

Aleida zei

Wat heb je dat leuk verpakt! En slim!
Is heerlijk en ziet er heerlijk uit.
groetjes,

Marga50 zei

Wat ziet dat er heel leuk uit. Toppie.!! Groetjes Marga.

Marlies zei

Wat een leuke idee om zo een koker voor de chocolade te maken. Prachtig gemaakt met hele mooie details!groetjes, Marlies

arjette zei

Wat is die super leuk zeg!!! Jammer, ik heb net van de week een opgepimpt blikje op mijn blog gezet... had leuk geweest... LOL

gr. arjette.

marja zei

Wauw dat ziet er schitterend uit Karin, prachtig!!

Lieve groetjes Marja.

Chantal zei

Hi Karin, wat heb je er weer iets schitterends van gemaakt zeg! Lieve groetjes, chantal

Diana zei

Schitterend Karin.
Groetjes Diana.

Cathy zei

Gewoonweg prachtig!!!!

Een reactie posten