Scrapblog-Karin

woensdag 15 februari 2012

DMCC #17 & CCWS #20



Goedemorgen! Vandaag is de nieuwe challenge van start gegaan op het Dutch Magnolia Chickies Challenge blog. Deze keer willen we graag een kaartje/creatie zien met embossing. Miekelotte is de sponsor van de challenge, en Aya (de eigenaresse van Miekelotte) is deze keer onze speciale gastdesigner. Bij meer dan 25 deelnemers gaat er weer een extra prijs uit, die door Jane Creative wordt aangeboden. Ik heb voor mijn kaartje wit en kraft cardstock gebruikt, Magnolia design papier, kant en bloemen. De hartjes swirl is gemaakt met een Magnolia DooHickey. Het hart zijn nestabilities, waarbij ik het binnenhartje heb ge-embosd (is dit goed nederlands??). Verder nog wat stickles en een labeltje. Je kan tot en met 28 februari meedoen met de challenge!
***


Er is ook een nieuwe challenge van start gegaan op het Christmas Challenges {with sketches} blog. Deze challenge wordt gesponsord door Crealies. Er is een leuke prijs te winnen, en als je wilt kan je gelijk meedoen om gastdesigner te worden voor 3 maanden. Mijn 3 maanden zitten er met dit kaartje op, en ik vond het echt superleuk om te doen! De sketch kan je vinden op het blog van CCWS, en daar zijn natuurlijk ook alle andere prachtige kaarten te bewonderen van het CCWS-team. Ik heb voor mijn kaartje kraft cardstock gebruikt en papier van Maja Design -Vintage Winter. Verder nog wondgaas, bloemen en stickles. De swirls zijn gemaakt met een Magnolia DooHickey, maar volgens mij weten jullie dat nu zo ongeveer wel! ;) De rode besjes komen bij Wild Orchid Crafts vandaan.

***

Fijne dag allemaal! Liefs Karin

24 reacties:

Elise zei

Oh, wat is dit weer een prachtige kaart!! Ik vind dat paars zo mooi.....En je kerstkaart is ook prachtig!!
Groetjes Elise

Jolanda de Ronde zei

Oooooh weer 2 schitterende kaartjes!
Echt heel leuk.

Groetjes,Jolanda

Hetty zei

Wat een super mooie r

gr hetty

Geertje zei

Wowww wat zijn dit weer 2 beauty's.
Groetjes Geertje

Tinie zei

Wat laat je weer prachtige kaarten zien, super zeg!!!

Groetjes Tinie

Nicole zei

Hoi Karin, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Ik vond het heel leuk om je in het GDT te hebben en dat ik van je mooie kaartjes heb mogen genieten. Ik hoop dat je kerstkaartjes blijft maken, dus hopelijk tot de volgende keer!!

Groetjes...

nicolet zei

Allebei je kaartjes zijn schitterend geworden Karin!!
Groetjes Nicolet

arjette zei

Wauw zeg, wat een bjoeties allebei, schitterend!!!

gr. arjette.

Monique zei

Wat heb je weer twee prachtige kaartjes gemaakt met mooie details en ook zo mooi gekleurd.
Toppie hoor.

Neline zei

2 prachtige kaarten! Je paarse vind ik het supers.
Mooi van kleur. Maar je kerstkaart mag er ook zijn hoor;)
groetjes
Neline

marja zei

Wooow wat een prachtige kaartjes, super!!! De paarse is ook schitterend!

Lieve groetjes Marja.

Tineke zei

2 supergave kaartjes heb je weer gemaakt Karin!

Groetjes Tineke

Zw@@n zei

Wat een prachtige kaarten, Karin. Mooi gekleurd!
Liefs, Wilma

Dina zei

wauh wat prachtige kaarten heb je weer gemaakt

Janneke zei

Wat een prachtige kaartjes Karin ;o)
Ik vind het heel leuk om je als GDT te hebben, en ik heb genoten van je kaartjes. Bedankt Karin en ik hoop de je mee gaat doen met de challenges ;)

Janneke XO

Romy zei

Wauw, wat een beauties! Door de verschillende kleurencombinaties zien ze er totaal anders uit, maar ze zijn beide heel mooi.

Ik moest wel lachen om je opmerking over ge-embosd. Ik weet ook vaak niet hoe je dat soort Engelse termen in goed Nederlands moet vertalen en ik studeer nota bene Nederlands;) Mijn gevoel zegt dat het 'geƫmbost' is;)

Frosien zei

Jou kaart is erg leuk geworden hoor, heel mooi heb je hem afgewerkt. Groetjes frosien

PatriciaKleijn zei

hele mooie kaartjes zeg

liefs patricia

Chantal zei

Ohhhh Karin, je bent weer superbezig zeg met je prachtige kaarten! Ze zijn weer bloedmooi! Lieve groetjes, Chantal

Cathy zei

Allebei weer pareltjes!!!

miriam zei

het zijn 2 prachtige kaart
gr miriam

Diana zei

Het zijn weer 2 prachtige kaarten Karin.
Groetjes Diana.

Danielle zei

dat zijn weer twee prachtkaartjes!
geembossed, ge-embossed, ge-embost ghahaha nou ik weet het ook niet...

Claire zei

Hi Karin, what a gorgeous card, i love the colours and those little red berries are a perfect finishing touch
Claire xx

Een reactie posten