Scrapblog-Karin

woensdag 1 februari 2012

CCWS #19 & DMCC #16


Goedemorgen! Ik wil vandaag niet 1 kaartje, maar 2 kaartjes laten zien welke ik heb gemaakt. En omdat het zo heerlijk koud is buiten, heb ik ook 2 winterse kaartjes gemaakt! Het eerste kaartje heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge op het Christmas Challenges {with sketches} blog. Ik heb voor mijn kaartje het papier gebruikt van Maja Design - Vintage Winter. Verder nog wat bloemen en parels. Ik heb de randen bewerkt met bruine inkt en ook heb ik een Magnolia Star border gebruikt om de sterretjes te stempelen. Op het bontje van Tilda heb ik wat lique applique aangebracht met de heattool. Er is een hele leuke prijs te winnen die wordt aangeboden door Hanneke van Alles om te Scrappen. Je kan meedoen met de challenge tot en met 12 februari.

Het volgende kaartje heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge van The Dutch Magnolia Chickies. Daar is de challenge deze keer om een winters kaartje te maken.


Ook voor dit kaartje heb ik het papier gebruikt van Maja Design - Vintage Winter. Verder nog wat kant, bloemen, stickels en lique applique. De hartjes swirls is gemaakt met een Magnolia DooHickey. Ook deze challenge hebben we een leuke gastdesigner, nl. Jane, van Jane Creative. Zij zal een leuke prijs weggeven als er meer dan 25 deelnemers zijn.

De challenge wordt deze keer door HobbyShoppie gesponsord. Je hebt tot en met 13 februari 18.00 de tijd om mee te doen met deze challenge!

***

Fijne dag allemaal, liefs Karin

27 reacties:

Diana zei

Schitterende kaartjes zijn het geworden Karin.
Groetjes Diana.

Elise zei

Het zijn weer 2 schitterende kaarten, Karin! Prachtig papier!
Groetjes Elise

Tinie zei

Wat zijn ze weer mooi!!! Prachtige kaarten!!

Groetjes Tinie

nicolet zei

Twee schitterende kaartjes Karin!!
Het papier blijft leuk he!
Groetjes Nicolet

roelie zei

prachtig deze winterkaartjes karin

en ik dacht net oja die hebben we ook nog tilda met sneeuwpop

gr roelie S

miriam zei

het zijn 2 prachtige kaartjes karin
gr miriam

Fieneke zei

Allebei super!!! Echt passend bij dit weer.
Groetjes Fieneke

CreaSjouk zei

Prachtige winterse kaartjes zijn dit geworden!
Groetjes Sjoukje

PatriciaKleijn zei

wat een leuk kaartje zeg

liefs patricia

Marjan zei

Jaa, twee echte mooie winterkaartjes! Ik vind de onderste het mooist! Door het wit, de leuke stempel en de swirl met bloemen.

Groetjes, Marjan

Zw@@n zei

Hoi KArin, prachtig kaartje. Mooi hoor die blauwtinten en weer zo mooi gekleurd. Liefs, Wilma

Hetty zei

Wat een mooie winterkaartjes

gr hetty

Tineke zei

Wauw Karin weer 2 mooie kaarten heb je gemaakt en het blijft mooi hé blauw voor winterse kaarten!

Groetjes Tineke

Linda de Bruin zei

Wat een mooie creaties. Super ook met al die swirls.

Groetjes, Linda

Esther zei

Ik vind ze beiden weer echt helemaal leuk geworden.
De combi blauw/wit blijft het goed doen.

groetjes Esther

Anoniem zei

Wat een schatjes. Je bent weer heel creatief geweest xxxmama

marja zei

Wat een prachtige creaties Karin!!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Anneke. zei

Weer een prachtige kaart, Karin!
Groetjes Anneke.

Janneke zei

Wat een mooie kaarten Karin ;o)
Mooie kleuren heb je gebruikt en je stempeltjes zijn helemaal leuk!

Yvonne zei

Hoi Karin, schitterende kaarten weer!! De kleuren vind ik super.
liefs Yvonne

Christa zei

Dat zijn 2 hele mooie winterse kaartjes !! Christa.

arjette zei

Wat een prachtige kaartjes allebei weer zeg, schitterend!!!

groetjes Arjette.

Chantal zei

Wauw Karin, je kaartjes zijn weer helemaal geweldig meis! Kan niets anders zeggen dan WAUW!!!! Lieve groetjes, chantal

Unknown zei

supers Karin!!

Betinaxx

Aleida zei

Twee hele leuke winterkaarten! Zo schiet je lekker op met de kerstkaarten.
groetjes,

Cathy zei

Wat een schatjes!!! Heel erg mooi en zeer goed passend bij het huidige weer, hihi !!!

Renata zei

Supermooi kaartje Karin, prachtige kleuren heb je gebruikt.
Liefs, Renata.

Een reactie posten