Scrapblog-Karin

vrijdag 1 januari 2010

LO Zo verliefd....

Deze foto van Nick en Lenka had ik al een tijdje liggen en toen ik het papier van Bo Bunny, Love Bandit zag, was ik gelijk verkocht! Dit past zo perfect bij elkaar (al zeg ik het zelf...).
De journaling gaat erover dat ze op school '2 verliefde kippen' worden genoemd. Wat is 7 jaar soms toch een moeilijke leeftijd!
Dit kaartje heb ik ook gemaakt met papier van Bo Bunny, Persuasion.
De swirls op dit kaartje zijn van Zva Creative. Erg mooi, en een stuk voordeliger als de swirls van Prima!
Liefs Karin

11 reacties:

Martine zei

Wat een prachtige lay out heb je ervan gemaakt. Het papier is inderdaad ook super!!
En wat een lieve foto ook!

Groetjes, Martine

jacqueline zei

Als eerste de beste wensen voor 2010 en dat je nog maar veeeeeeeeel van dit soort prachtige creaties maakt.
Wow wat een plaatje is je LO weer, de kleuren zijn allemaal zo perfect.
Je kaartje is ook erg mooi geworden.

Groetjes Jacqueline

Angelique zei

Wat een ontzettend leuke layout van Lenka en haar Nick ;-). Geweldig om te zien hoe verliefd ze al kunnen zijn op deze leeftijd. Onze Fleur heeft het ook met een jongetje uit haar klas, heb ik ook wel eens een layout over gemaakt. Nu houden ze het geheim in de klas, omdat ze ermee gepest worden. Zo schattig.

Ook heb je weer een leuk kaartje gemaakt.

Groetjes Angelique

Romy zei

Ah, wat schattig. Prachtige foto en lootje. Die twee zullen vast heel wat af knuffelen:)

Gelukkig nieuwjaar!

Heidie zei

Gelukkig nieuwjaar.
Wat een leuke lo heb je gemaakt. Die journaling is super. En je kaart is ook erg mooi.

groetjes Heidie

Chantal zei

Super mooi Karin en de journaling is helemaal geweldig (zeker voor later....)

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Hé Karin. Uiteraard de beste wensen voor 2010. Dat het een creatief en gezond jaar zal worden.

Leuk hé die prille liefde. Helaas is de liefde tussen mijn oudste en haar "vriendje" UIT!!
Hij hield er nog meer vriendinnetjes op na en dat pikte Sanne niet ;)
Verstandige meid hé!!

Groetjes,
Jolanda

sam zei

super leuke lo! en leuk kaartje ook! groetjes sam

Ans Brunsman-Hagens zei

Hoi Karin, lang niet gesproken... wat heb je weer wat moois gefabriceerd!!! Oja, natuurlijk ook nog een heel gelukkig 2010!!

Groetjes,
Ans
Scrapsite

Anoniem zei

nog een heel gelukkig en creatief 2010 gewenst! wat een practig LO-tje zeg! ik vind de foto geweldig...

Margriet Tournier zei

Wat een mooie lo! Dit is zoooooo leuk voor later!

Een reactie posten