Scrapblog-Karin

woensdag 27 januari 2010

Dutch Card Lovers #30


Deze week heb ik natuurlijk weer meegedaan met de sketch van Dutch Card Lovers. Vorige week zat ik in de top 3! Leuk hoor! Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Basic Grey, Sugar Rush. De roosjes zijn van Prima Marketing, de swirls van Zva Creative en het labeltje komt van Margriet. Het kaartje hieronder heb als eerste gemaakt, maar omdat ik daar niet helemaal tevreden over ben (weet niet precies waarom...) heb ik er nog maar eentje gemaakt!

Bedankt voor het langskomen! Veel liefs, Karin

7 reacties:

Ilonka zei

PRACHTIG Karin echt heel erg mooi!

groetjes Ilonka

Stampidoe@gmail.com zei

Nou ze zijn beide prachtig, bedankt voor het meedoen met DCL

greetz yvon

PatriciaKleijn zei

Super mooi kaartjes hoor~!

*Kus Patries*

Marianne zei

Ik vind beide kaartjes erg mooi Karin! Ze doen echt niet onder voor elkaar. Bedankt voor het meedoen met DCL.

miriam zei

Ze zijn allebei parachtig hoor, snap niet waarom je niet tevreden was.
Bedankt voor het meedoen weer met dcl

Ellen zei

Ik vind ze beide erg leuk Karin! Bedankt voor het meedoen!

Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Ze zijn beide heel erg leuk, maar ik vindt de eerste kaart toch het mooist.:)) Het zijn weer plaatjes, bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Een reactie posten