Scrapblog-Karin

donderdag 28 januari 2010

LO Smile


Eindelijk heb ik weer eens een LO gemaakt van Mick, mijn neefje. Omdat wij natuurlijk 2 meiden hebben blijf ik het best moeilijk vinden om een 'jongens LO' te maken. Het papier dat ik gebruikt heb is van My Mind's Eye. Ik vind het perfect passen bij zijn rode shirt! (en om eerlijk te zijn had ik niets aan papier liggen dat 'mannelijker' is!

De sterren zijn van CreaMotion, lang naar gezocht...blijken ze gewoon bij Hobby World in Almere te liggen...! Ben benieuwd wat jullie van de LO vinden, alle commentaren zijn welkom!
Fijne dag allemaal! Groetjes Karin

9 reacties:

Anoniem zei

wat een lekker ding toch, en hij is heel leuk en mannelijk geworden, knuffel mama/oma

Rianne zei

Ik vind hem erg leuk geworden en jongensachtig dus wat mij betreft gelukt :)

Chantal zei

Prachtig Karin, en wat een super leuke foto zeg!

Romy zei

Ik vind hem supergoed gelukt. Lekker stoer en jongensachtig!

Johanna zei

Mooi!! De sterren zijn ook leuk, met zo'n nietje, geeft de stoere look aan de LO.

Heidie zei

wat een mooie lo.

groetjes Heidie

Anoniem zei

super geworden! wat een heerlijke lach! en heel gaaf met dat rode papier en de sterren.

Anoniem zei

hey Karin, er staat een award voor je op mijn blog. ik weet niet of je hem al gekregen hebt, maar dan heb je hem nu 2 x, want ik wilde hem gewoon ook graag aan jou geven, groetjes.

Anoniem zei

Hallo karin
ik vind je lo hartstikke leuk geworden. ikzelf heb twee jongens en vind het dus moeilijk om een meiden layout te maken. jongenspapier is idd heel moeilijk te vinden.
lieve scrapgroetjes
kathy

Een reactie posten