Scrapblog-Karin

donderdag 14 januari 2010

3 Kaartjes


Vandaag heb ik 3 nieuwe kaartjes in mijn webwinkeltje geplaatst. De 2 geboortekaartjes heb ik in opdracht gemaakt voor een klant. Deze moet nu alleen nog een keuze maken, welke van de 2!
Het papier van het bovenste kaartje heb ik al een tijdje liggen, het is van Imaginisce. De label heb ik van Jolanda. En de swirls en bloemen zijn van Prima!

Het papier van dit kaartje is van Jillibean Soup. De tekst in de ovaal is papier van October Afternoon!

En dit mini-kaartje (10x10 cm) heb ik gemaakt met de allerlaatste restjes van het My Mind's Eye, Abbey Road papier! De stempel is van Margriet!
Bedankt voor het langskomen! Liefs Karin

6 reacties:

sam zei

super leuke kaartjes! vooral de onderste 2 vind ik erg leuk

Angelique zei

Wat een leuke kaartjes en wat heerlijk om zo je restjes weg te werken.

Groetjes Angellique

Fia zei

Wat een allerliefste kaartjes Karin!
Schattig die stempeltjes, zal een moeilijke keuze worden!

Groetjes Fia

Rianne zei

Leuke kaartjes!
Ik vind persoonlijk de bovenste en de onderste het mooiste...

PatriciaKleijn zei

Wat een super leuke kaartjes alle 3 zeg!

*Kus Patries*

Romy zei

Super kaartjes! Allemaal! Je hebt een erg mooie stijl.

Een reactie posten