Scrapblog-Karin

vrijdag 6 november 2009

Nog een award!

Deze leuke award heb ik gekregen van Danielle. Bedankt Danielle!!

Bij deze award moet je 35 (!!!) vragen beantwoorden, en dat mag maar in 1 woord. En dat is nog best moelijk...!!!
1. Waar is je mobiel? oplader
2. Je haarkleur? bruin
3. De naam van je moeder? hennie
4. De naam van je vader? herman
5. Je lievelingseten? italiaans
6. Je droom van vannacht? vakantie
7. Je favoriete drankje? thee
8. Je toekomstdroom/doel? rijk
9. In welke kamer zit je nu? woonkamer
10. Wat is je hobby? scrappen
11. Wat is je angst? spinnen
12. Waar wil je over 6 jaar zijn? hier
13. Waar was je vannacht? bed
14. Wat ben je niet? getrouwd
15. Muffins? absoluut
16. Wat staat er nog voor wens op je wensenlijstje? trouwen
17. Waar ben je opgegroeid? Amstelveen
18. Wat is het laatste dat je hebt gedaan? lunchen
19. Wat draag je nu? kleren
20. Je TV? uit
21. Je huisdier(en)? nope
22. Je beste vriendin? Vivian
23. Je leven is? heerlijk
24. Hoe is je humeur? prima
25. Mis je iemand? nee
26. Wat voor voertuig heb je? auto
27. Iets wat je niet draagt? uhhhmmmm
28. Je favoriete winkel? H&M
29. Je favoriete kleur? rose
30. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? vanmiddag
31. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? geen idee
32. Je beste vriendin? zie nr. 22
33. Een plek waar je steeds weer en weer naartoe gaat? bed
34. Facebook? nope
35. Favoriete plek om te eten? thuis

En ik geef de award door aan de volgende dames: Romy, Angelique, Sam, Chantal en Maryke!
Succes ermee!
Liefs Karin

3 reacties:

Romy zei

Wat leuk dat je hem aan mij doorgeeft. Heel erg bedankt!

Chantal zei

Lief dat je hem aan mij geeft. Zal hem op mijn blog plaatsen, alleen beantwoord ik de vragen niet, ik zet alleen scrapsels op mijn blog en verder geen andere zaken.
groetjes,
Chantal

sam zei

oh wat erg! ik zie dit nu pas *schaam*
heb m gelijk op m'n blog gezet, bedankt!!

Een reactie posten