Scrapblog-Karin

zaterdag 14 november 2009

LO Party at school


Deze LO heb ik gemaakt voor pimp-a-pumpkin met het prachtige papier van Basic Grey, Nook & Pantry. Als achtergrond heb ik een bruin vel cardstock gebruikt. Met de vellen Cupcakes and Flour sack heb ik een compositie gemaakt van verschillende soorten vierkanten/rechthoeken. Aan de rechterzijkant heb ik een gedeelte van een doilie geplakt. De LO is afgewerkt met thickers, bloemen en natuurlijk wat stiksels van de naaimachine!

Met de restjes heb ik nog 2 kaartjes gemaakt. Ik heb pasgeleden een clearstamp set gekocht met nederlandse teksten, dus die heb ik hiervoor mooi kunnen gebruiken!
Fijn weekend, liefs Karin

5 reacties:

Chantal zei

Super leuk lootje zeg. Ik vind dat achtergrondvel met die kleine gele bloemetjes heel erg mooi. Je kaartjes zijn ook erg leuk.

Romy zei

Wat leuk zo! Helemaal in verjaardagsstijl. Je kaartjes zijn ook super.

Angelique zei

Een hele leuke layout. Het is ook wel heel erg gezellig en vrolijk papier. De kaartjes zijn ook heel erg leuk. Morgen ga ik naar de kreadoe en deze lijn staat erg hoog op mijn verlanglijstje.

Fijn zondag,
groetjes Angelique

Heidie zei

wat een leuke vrolijke layout.

groetjes Heidie

sam zei

hele leuke lo! en leuke kaartjes ook

Een reactie posten