Scrapblog-Karin

vrijdag 20 november 2009

LO Gekke schildpad


Vandaag heb ik met het heerlijke papier van Bo Bunny deze LO afgemaakt! De foto is genomen in Diergaarde Blijdorp afgelopen augustus. De meiden vonden het zo grappig dat ze in het schild konden kruipen, dat ze er bijna niet meer uit wilden!
Het Love Bandit papier van Bo Bunny zijn echt 'mijn' kleurtjes en ik ben er dan ook helemaal blij mee! De bloemen zijn van Prima, net zoals de swirls. De titel is met Thickers gedaan, en uiteraard heeft de naaimachine ook zijn werk weer gedaan!
Liefs Karin

11 reacties:

sam zei

hele leuke lo en leuke foto ook!

PatriciaKleijn zei

Wat een leuke LO... lekker fleurig.. :D

*Kus Patries*

Wendy Schoonhoven zei

Hij is leuk zeg en wat heb jij een mooi handschrift. Groetjes, Wendy.

NicoleJ zei

Wat een geweldige layout weer! Vrolijk papier en niet al te druk, daar hou ik van!
Groetjes Nicole

magnoliagirl zei

een hele mooie layout!heel vrolijk!

groetjes kelly

Chantal zei

Ik zag schildpad staan en moest gewoon even kijken....ik spaar ze namelijk!! Maar dit is wel een hele aparte schildpad hoor :-).
Superlootje!!

Romy zei

Haha, dat is wel een heel aparte schildpad. Supermooi lootje en prachtige vrolijke kleurtjes.

Ilonka zei

Wat een gezellige en fleurige lo .
met mooie letters en een prachtige swirll.

groetjes ilonka

Scrappingjol zei

Zo'n gekke schildpad heb ik nog nooit gezien :D

Groetjes,
Jolanda

Angelique zei

Wat een leuke foto!! En wat heb je er weer een leuke layout van gemaakt.

Groetjes Angelique

Milnie zei

Hoi Karin,

Kwam toevallig via via bij jou terecht en heb even rondgesnuffeld, vind je creaties echt prachtig!

Veel liefs,

Melanie

Een reactie posten