Scrapblog-Karin

zondag 1 november 2009

LO Fall 2007


Tot en met 16 november kan je meedoen aan de ' herfstwedstrijd ' op het scrapaddiction-blog.
Hiervoor heb ik een voorbeeld gemaakt om jullie een beetje in de stemming te brengen! Het papier is van Basic Grey. Het lint met de blaadjes heb ik vorig jaar in Aachen gekocht, in een superleuk winkeltje...maar volgens mij is het ook in NL te koop. De tekststicker is van K&Compagny.
Dus, snel op zoek naar een leuke herfstfoto, want er is een hele leuke prijs te winnen!
Liefs Karin

4 reacties:

jacqueline zei

Wat een prachtige LO weer zeg!!!!
Ik ga eens kijken of ik mee kan doen aan de wedstrijd!

Groetjes Jacqueline

Maryke zei

Je lo is prachtig!
Misschien dat ik ook mee ga doen.

Lilian zei

Een schitterend lootje, mooie kleuren en wat heb je de A leuk opgelost......

groetjes Lilian

sam zei

heel leuk, mooie foto ook!

Een reactie posten