Scrapblog-Karin

dinsdag 26 maart 2013

Wanneer komt de lente nou...????


Goedenavond allemaal!
Ik zit zoooo op iets warmer weer te wachten. Ik heb vanmiddag op het station toen ik stond te bibberen van de kou even heel lief gevraagd aan de zon of die iets warmer wilde worden, en de wind even weg wilde sturen......ik hoop dat het gaat werken......
Genoeg over het weer, nu even over mijn kaartje. De basis is van wit cardstock en het designpapier is van Magnolia. De randen van het papier heb ik voorzien van een stikrandje.


Verder nog een veertje, parels, bloemen, wondgaas, stickles en een swirl die ik heb gemaakt met een Magnolia DooHickey.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
*******
Fijne avond, liefs Karin

23 reacties:

Anita Meijer zei

Hoorde net Helga van de Leur zeggen dat het na het weekend waarschijnlijk warmer gaat worden, joepie, zal de lente dan nu toch gaan komen, laten we het hopen want die kou brrrrr ..... Je kaartje is weer helemaal super Karin, een toppertje vind ik het weer.
Liefs van Anita

Louise zei

Beautiful card I love the soft colours
Louise xx

Nicole zei

Wauw, wat ontzettend mooi Karin!! Geweldig ingekleurd en die zachte tinten zijn zoooooooo schitterend! Liefs, Nicole

Magda zei

Je kaartje is weer zo lief en mooi Karin!!!
Ik heb het vandaag ook zo heel koud gehad.
De lente mag nu echt wel gaan komen!!
Misschien als we er met zijn allen samen op roepen.....
Liefs
Magda

Jolara zei

wat gaaf ! Liefs Joyce

Joukje zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Karin!!
Leuke lente kleurtjes.
We hebben allemaal zin in de lente.
Groetjes Joukje

Plony zei

Lief hoor meis......het is echt weer een schatje en ik wil, net als zij, lekker met bloemen aan de slag in de tuin......en snel graag!
Dankjewel voor het meedoen bij YMAM, liefs Plony.

Romy zei

Je kaart straalt een prachtig romantisch sfeertje uit. Echt heel mooi!
Nu alleen het weer nog...

Anoniem zei

Wat een lieverdje van een kaart,zo mooi is deze kaart.Groetjes Joke

Riet Kamstra zei

Prachtig weer Karin, ben niet anders van je gewend. En natuurlijk heel leuk, dat je weer meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town! En wanneer de lente komt......die is er geloof ik al, maar dan een lente uit de ijstijd ;) Brrrrrrr

Groetjes, Riet

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit.
Lieve groetjes Marianne

Unknown zei

Hoi,
Wat een mooie kaart weer. Ziet er mooi uit. Ik hoop dat de zon heeft geluisterd.
Groetjes Saskia

Marlies zei

Een hele mooie kaart in mooie zachte kleuren en een hele leuke Tilda! Van mij mag de lente ook heel gauw komen! groetjes, Marlies

Corrie zei

prachtig kaartje Karin
het zonnetje heeft geluisterd hoor, hier schijnt hij heerlijk en er is bijna geen wind;)

Groetjes Corrie

Yvonne zei

Gaaf Karin! Je inspireert me!
liefs Yvonne

Aleida zei

Je kaartje heeft de kleuren van voorjaarsbloesem. Maar die zien we voorlopig nog niet, ben ik bang.
groetjes,

Maris zei

heel lief kaartje, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Riet zei

Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt.

Liefs Riet.

Gro zei

Beautiful card. Love the soft colors. Thanks for joining us at Tilda's Town.

Gro :o)

Julie P zei

Just Beautiful! Thanks so much for joining in at Tildas Town this week
Hugs Julie P

Delphine zei

Gorgeous, so delicate! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

Janny zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg, fijne paasdagen liefs Janny

CreaSjouk zei

Leuke kaart!
Groetjes sjoukje

Een reactie posten