Scrapblog-Karin

vrijdag 15 maart 2013

DT - Feest bij DMCC!!


Hallo lieve bloggers!
Vandaag begint er een nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies, en we gaan er een feestje van maken deze keer! Wij willen graag creaties zien die lekker feestelijk zijn. Nou, dat lijkt me toch niet al te moeilijk.
Ook voor dit kaartje heb ik het prachtige papier van Pion Design weer gebruikt. De basis van de kaart is van creme cardstock. De randen van het papier heb ik bewerkt met bruine inkt.


De vlaggetjes heb ik gemaakt met een Magnolia DooHickey waar ik een touwtje doorheen heb gedaan.
De bloemen komen uit mijn winkeltje. De takjes zijn gemaakt met een Memorybox stans.


De challenge loopt tot en met 30 maart, en er is een supergave prijs te winnen van Noor! Design.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Tilda Town #44 - Anything Goes
********
Fijn weekend allemaal! Liefs Karin

26 reacties:

CreaSjouk zei

Wat een feestelijke kaart!
Helemaal super!
Groetjes Sjoukje

Anneke. zei

Prachtige feestelijke kaart , Karin! Door de kleuren ook heel stijlvol.
Groetjes Anneke.

Anita Meijer zei

Wow, wow, wow Karin wat heb je weer een toppertje gemaakt, ik blijf het zeggen hoor wat zijn je kaarten altijd supermooi, zo deze ook weer.
Liefs van Anita

Anke zei

Prachtig kaartje. Hele mooie kleurtjes heb je gebruikt
liefs Anke

Aleida zei

Wat zijn jouw kaartjes toch altijd een lust voor het oog! Helemaal af, alles past bij elkaar.
Heel mooi gedaan.
groetjes,

Ellen zei

Schitterend kaartje Karin !!
Groetjes, Ellen

LottesCards zei

Wat een schitterende kaart, prachtig in het paars, maar toch zachte kleuren!!! En al je mooie bloemen zijn zó schitterend!!! Ik vergeet steeds eens in je winkeltje te kijken...

Liefs!!!

Anoniem zei

Wat een plaatje van een kaart Karin.Prachtige kleuren en een mooie indeling van de kaart.Groetjes Joke

Neline zei

Wat een bjoetie van een kaart, heerlijke kleurtjes ook gebruikt.
groetjes
Neline

Marjan zei

Supermooi! Die vlaggetjes staan er zo schattig op.

Nicole zei

Prachtige kleuren en bloemen. Mooi DP ook!! Oftwel weer een schitterend geheel. Fijn weekend. Liefs, Nicole

Rene zei

Gorgeous! This is beautiful...I love everything about it (especially the colors!)! Thank you so much for joining us at Tilda's Town with your delightful creation! Good luck and I hope to see you back next week for a new challenge!
Rene :D

Magda zei

Schitterend Karin, prachtige kleurencombinatie!!
Bedankt voor je fijne reactie!
Geniet van het weekend
Liefs
Magda

Corrie zei

Wat een mooie kaart Karin
schitterend die kleuren

Groetjes Corrie

Riet zei

Een prachtige kaart Karin.

Liefs Riet.

Tinie zei

Gaaf met die vlaggetjes, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

arjette zei

Wat een plaatje Karin, prachtig!!! Mooie kleurtjes!!! Je vorige kaartje had ik even gemist.... is ook héél mooi!!!

gr. arjette

Tineke zei

Wauw Karin wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal supergaaf!

Groetjes Tineke

Carla Burger zei

Je kaart is een plaatje Karin. Supermooi! Heel leuk dat je meedoet met Tilda's Town Challenges deze week en veel succes. Liefs Carla.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en mooi papier, wat je hebt gebruikt.

Groetjes, Astrid.

Diana zei

Schitterend mooi Karin!!
Groetjes Diana.

inge zei

Deze is echt mooi geworden Karin, prachtig en lekker feestelijk natuurlijk!

Groetjes Inge

Christa zei

Hoi Karin , je kaart ziet er weer supers uit ! Zoals altijd .... Groetjes , Christa.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,wat een mooi kaartje in die zachte kleurencombinatie.Die vlaggenlijn is erg leuk,maakt het meteen een feestkaart vindt ik,ook weer supermooi gekleurd,lieve groetjes Miranda

Irene Rizal zei

It's so beautiful Karin ...

Anoniem zei

oh Karin! I LOVE your card! Wonderful designing! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

Een reactie posten