Scrapblog-Karin

zondag 24 maart 2013

DT - Hats off to you @ Simply Magnolia


Goedemiddag!
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Simply Magnolia, er zijn al weer 2 weken voorbij...wat gaat de tijd toch snel! De opdracht is om een kaartje te maken met Tilda met een muts/hoed/kroon op. Je kan een waardebon winnen van Tilda's Town. Als je er ook nog een 'bedankt' kaartje van maakt, maak je kans op een extra prijs van Scrapbooking Allsorts
Ook zijn wij als DT-team op zoek naar 4 nieuwe DT-leden, als je dit wat lijkt moet je even op het blog kijken voor de details!!


Ik heb voor mijn kaartje een Go Kreate mal gebruikt voor de vorm. Het papier is van Magnolia en als basis heb ik wit cardstock gebruikt. Alle randen heb ik voorzien van een bruine inktrandje.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe swirl stans? Ik ben er zo blij mee. Het is een stans van Die-namics. De bloemen komen uit mijn winkeltje. Verder heb ik nog wat wondgaas gebruikt, een veertje, strass steentjes, een labeltje en stickles.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Totally Tilda #68 - Shaped card with Tilda
*****
Fijne avond, liefs Karin

21 reacties:

Anita Meijer zei

Het is weer een toppertje Karin, ik had de challenge net gezien, helemaal leuk. Jouw voorbeeldkaartje is weer helemaal fantastisch geworden zoals altijd.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Oh Karin wat is deze kaart toch een plaatje.Mooie combinaties en schitterende kleurenverdeling.Met heel veel plezier naar je kaart gekeken.Groetjes Joke

Magda zei

Wat een schattige kaart en echt mooi in dat blauw Karin!!
Je hebt een prachtige eigen stijl , ik vind je kaarten telkens weer heel mooi!!
Heeft het in Nederland ook zo gesneeuwd?
Hier ligt alles bedekt onder enkele centimeters sneeuw!
Fijne zondag verder.
liefs
Magda

Marjan zei

Jij maakt alleen maar mooie kaartjes, ook deze weer! Prachtig dat turquoise met veel wit.

Nicole zei

Geweldig mooi Karin!! Liefs, Nicole

Rachel zei

Wat een plaatje weer Karin.....geweldig deze kleurtjes, zo mooi!!!

Susie Sugar zei

Stunning Karin fab shape and I love this sweet Tilda too
...... thanks for joining us girls for our shaped card theme over at The Totally Tilda challenge
Hugs Susie Sugar xx

Marga50 zei

Wowwwww toppertje Karin, wat een prachtige kaart. Groetjes Marga.

Aleida zei

Hele mooie kaart! Leuk Tildaatje!
groetjes,

Tinie zei

Wat doet dat blauw het goed, schitterende kaart weer!!!

Groetjes Tinie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een heerlijke frisse kleur blauw heeft dat kokkie aan. Jij geeft je kaart ook al zo'n aparte vorm,ik zie het steeds vaker.Mooie swirl en bloemen heb je gebruikt om je kaart aan te kleden,lieve groetjes Miranda

jolanda zei

prachtig kaartje

Corrie zei

wauwww wat een mooi kaartje Karin
leuk model ook

Groetjes Corrie

Lizzy zei

Fabulous card Karin! love the shape and beautiful colour ....Thanks for sharing with us at Totally Tilda for our shaped card challenge.

xx Hugz Lizzy & TT girls

Anke zei

Super leuk kaartje Karin. Die vorm is ook geweldig mooi
liefs ANke

inge zei

Karin wat een leuke kaart heb je weer eens gemaakt> Een toppertje hoor!

Groetjes Inge

Chantal zei

Wauw Karin, wat een topper van een kaart weer meis! En wat een mooie kleuren en embellies!

Diana zei

Geweldig mooi kaartje weer Karin, super!
Groetjes Diana.

Cinzia C. zei

Really gorgeous card!! LOVE the shape and colours.

Thanks for sharing with us at Marvelous Magnolia this week

Hugs
Cinzia x

Brigitte zei

Love the shape of your card and the beautiful papers!!!! Your Tilda looks so sweet! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Mandy zei

Karin your card is absolutely gorgeous, such lovely colours and I love the dies you've used.
Thanks for joining us at Totally Tilda
hugs Mandy xx

Een reactie posten