Scrapblog-Karin

dinsdag 1 december 2009

LO I luv your smile


Deze LO heb ik gemaakt als DT-er voor de december wedstrijd op het forum van
Pimp-a-pumpkin. De opdracht is om een LO te maken van iets waar je absoluut niet zonder kan. Je mag geen personen scrappen, en geen dieren. Ik had ook een LO kunnen maken met een foto van chocolade maar dat vond ik eigenlijk niet zo leuk. En dus heb ik de opdracht een beetje anders geintepreteerd want er mogen wel emoties gescrapt worden...en ja...ik kan toch echt niet zonder de lach van onze meiden!!
Het papier is van Basic Grey, Marrakech. De titel is van thickers en de glimlach op de foto is van Mara!
Liefs Karin

6 reacties:

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Hij is heel leuk geworden Karin. En ja, zo heb je toch je kind gescrapt en toch ook weer niet ;)

Groetjes,
Jolanda

Romy zei

Oh, zo gaaf! Prachtig lootje en een prachtige glimlach:)

Chantal zei

Super lootje, geweldige foto!!

jacqueline zei

O wat een super gave LO weer.
Ik vind de foto ook zo geweldig!!!
Helemaal top weer.

Groetjes Jacq.

Angelique zei

Mooie layout en een prachtig onderwerp.

Grtjes Angelique

sam zei

hele leuke layout! gafe letters ook

Een reactie posten