Scrapblog-Karin

zondag 27 december 2009

LO Bono de beer


De kerstdagen zijn helaas weer voorbij...wat gaat het toch snel! Maar goed, die vrije dagen heb ik wel nuttig besteedt door lekker te scrappen. En eindelijk weer eens een LO, dat was al weer een tijdje geleden! Deze LO is gemaakt van Bo Bunny papier. De letters zijn tickers en de kleintjes zijn van Litte Shoebox. De bloemen zijn van Prima.
En als je wilt weten wie Bono is, dan moet je maar even de journaling lezen!

Fijne zondag allemaal! Liefs Karin

9 reacties:

jacqueline zei

Wat een prachtige LO weer.
Onwijs lieve foto's ook
Jouw LO's zijn altijd zo mooi in evenwicht....super!

Groetjes Jacqueline

Chantal zei

Ik ken het fenomeen Bono de beer niet van de tijd dat mijn jongens klein waren, maar vind het wel een super leuk iets.
Je hebt er weer een heel leuk lootje van gemaakt.

Angelique zei

Wat een leuke layout. Altijd leuk om een beer uit de klas mee naar huis te mogen nemen. Bij onze dochter was het ook altijd feest met de klassebeer.

Groetjes Angelique

sam zei

hele leuke lo!

Romy zei

Wat een leuk idee, zo'n beertje! Je layout is prachtig geworden! Lekker meisjesachtig:)

Anoniem zei

hele mooie, lekker meisjesachtige LO.

chantal zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt. Je hebt een leuke blog en de LO vieuw in het begin van je blog is super leuk. Ik ben gelijk volger geworden.
grtz Chantal

Karin zei

Erg leuke LO!

Petra zei

Wow, wat een prachtige Lay-out, ik blijf kijken en wat een leuk idee dat Bono elke weekend mee mag naar iemands huis. Is íe nu ook kerstvakantie aan 't vieren bij een klasgenootje?

Een reactie posten