Scrapblog-Karin

zondag 6 december 2009

Card Patterns # 44

Nadat het weer een beetje rustig is in huize van der Krabben (wat een ontlading toen Sinterklaas eindelijk kwam....), heb ik vandaag heerlijk een paar kerstkaarten gemaakt. Ik moet er nog wel een aantal, dus het einde is nog niet in zicht!
Deze sketch van Card Patterns vond ik zo leuk, dat ik er, naar mijn mening, best een leuk kaartje van heb gemaakt! Met mijn nieuwe pons van Martha Stewart heb ik het sneeuwvlokje gemaakt! Het papier is van Jillibean Soup. Meer kerstkaartjes zullen volgen....
Liefs Karin

3 reacties:

Ilonka zei

Hoi Karin een hele leuke sketch en een schitterend kaartje.

XXX ILonka

Angelique zei

Leuk kaartje heb je gemaakt van de sketch.

Groetjes Angelique

whoistracy zei

Karin, this is gorgeous! I love the colors and patterns you mixed here.

Een reactie posten