Scrapblog-Karin

maandag 1 september 2014

Zomerstop is voorbij!!

Hallo allemaal!
Na een heerlijke zomerstop kan ik er weer tegenaan! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, we hebben genoten van het weer maar vooral van elkaar! Het school/werk ritme zit er weer lekker in, dus ik heb weer wat meer tijd om te knutselen.

Gisteren is er een nieuwe challenge van start gegaan op bij ATSC. Het thema is deze keer: pastelkleuren. Lijkt me niet zo moeilijk, toch?? Dit is mijn voorbeeldkaartje.


Het prachtige papier is van Maja Design, verder nog wat Joy! stanzen en stempels. Lekker veel bloemen, een parelketting, wondgaas en Magnolia stempels. Ik heb ook de naaimachine nog gebruikt voor het stikrandje.


En om maar meteen goed te beginnen zo na de vakantie heb ik nog een kaartje voor jullie.
Deze heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij My Besties Aussie Challenge. De challenge is: alles mag zolang er maar bloemen op zitten.


Ook hier heb ik gebruikt gemaakt van de Joy stempels. Het papier is van Lily of the Valley. Verder nog een bedeltje, wondgaas, bloemen en parels. Ook heb ik de postzegel stempels van Magnolia gebruikt.



Allebei de stempels zijn ingekleurd met PanPastels.
Ik wens iedereen een fijne week!!
****
Liefs Karin

11 reacties:

Gertrude zei

Die Karten sind ein Traum, soooooooooo schön
glg Gertrude

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallooo Karin, ik heb je gemist joh en je mooie kaartjes. Ik was al links en rechts aan het navragen of er niet iets gebeurd was..pfff. Toen zei Danoesja dat je een zomerstop had. Welkom terug.. Heb je genoten? Je trapt meteen weer af met twee kanjers van kaarten, héérlijk ik zit er weer van te smullen...
Lieve groetjes Miranda

Céline zei

so gorgeous arin ! love the softness !!
hugs
céline

Neline zei

Je gaat gelijk lekker Karin, 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt!
groetjes
Neline

Danoesja zei

Hoi Karin
Beiden kaartjes zijn zoooo mooi, fijn dat je er weer bent en wij weer van je creaties kunnen genieten.
Liefs, Danoesja

Magda zei

Hallo karin, lang geleden dat ik nog wat van je zag.
Fijn te lezen dat het jullie goed gaat en je hebt weer hele leuke kaarten gemaakt.
Liefs, Magda

Petra zei

Hoi Karin,
Weer helemaal terug van weggeweest na de zomerstop. Je hebt weer mooie kaarten gemaakt.
Lieve groeten,
Petra

Sabrina Jackson zei

Karin, your cards are absolutely gorgeous! Hugs, Sabrina

Unknown zei

Jij bent goed van start gegaan, wat een prachtige kaarten. De zomerstop heeft je nieuwe inspiratie gebracht, nu ik nog. Liefs mams

roelie zei

hoi karin
had je al gemist een tijdje maar je komt je binnen met twee prachtige kaartje mooie kleurtjes en details er op

gr roelie

Wendy zei

Oooh Karin wat een boel moois bij elkaar! Wat een schitterende kaarten. Zo mooi gemaakt! Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad, kun je lekker van nagenieten. Ik probeer ook weer langzaam in mijn 'normale' ritme terug te komen. Hopelijk lekker veel freubelen de komende tijd!
Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

Een reactie posten