Scrapblog-Karin

zaterdag 6 september 2014

Olifantje


Hallo lieve allemaal!

Ik zag de laatste tijd steeds vaker de olifantjes voorbij komen van Wild Rose, en ik vind ze zo leuk dat ik er ook 2 heb aangeschaft, waaronder deze. Zo schattig. Ik heb ze ingekleurd met Pan Pastels.
Het papier is van Maja Design. Verder heb ik lekker veel stansen gebruikt waaronder mijn nieuwe honingraat stans. De bloemen komen uit mijn winkeltje.


Ik vind het zelf wel een schatje geworden!
****
Fijn weekend, liefs Karin

15 reacties:

jolanda zei

heel lief kaartje

Scraptastische hobby zei

Hoi Karin,
Ingekleurd met panpastels....wat mooi!!! Het is een heel mooi stempeltje en wat een lief kaartje...en zoveel moois op te zien....een bjoetie!
Liefs van Gerie

Debby Kuster zei

het is inderdaad een schatje geworden je kaart, ook ik ben inmiddels verliefd geworden op de olifantjes van wild rose en heb er ook een aantal in mijn bezit. je honingraad stans is ook erg gaaf, mag ik vragen van wie die is???

fijne zondag nog ............liefs Debby
http://debbysscrapcards.clogspot.nl

Marlies zei

Het is zeer zeker een schatje Karin. Een prachtige kaart met mooie details en een super schattige olifantje wat je heel mooi hebt gekleurd. groetjes, Marlies

Corrie zei

wat een schattig kaartje Karin
ook je kaart hieronder vind ik erg mooi

groetjes corrie

Chantal zei

Wat een prachtige kaart weer zeg! Kijk mijn ogen uit! xxx Chantal

roelie zei

een super schattig stempeltje karin en mooi kaartje van gemaakt

gr roelie

Nicole zei

Het is zeker een schatje Karin!! Echt superleuk en je hebt er een hele mooie kaart omheen gebouwd! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Dawn zei

Such a cute image & a very pretty card Karin!
Thanks for taking the time to visit my blog & leave a sweet comment!
Hugs

Durvina zei

Nou inderdaad wat een schatje, en je hebt er een prachtig geheel van gemaakt.

liefs, Durvina

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een lief kaartje is dit weer en wat zijn ze lief he die stempeltjes van die olifantjes!!

Lieve groetjes Marrie

Wendy zei

Het zijn inderdaad hele leuke stempels Karin! En wat heb je het toch mooi ingekleurd. Echt een schatje met al die prachtige bloemen uit je winkeltje erbij!!
Lieve groetjes en nog een hele fijne week, Wendy

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze lieve stempel.

Groetjes, Astrid.

Diana zei

Wat een schatje Karin, vind ze ook zo lief die stempeltjes, heb er dan ook de nodige op mijn verlanglijstje staan.
Liefs, Diana

Magda zei

Het is inderdaad een schatje Karin!
Fijn weekend
Magda

Een reactie posten