Scrapblog-Karin

zondag 20 april 2014

DT - Gorgeous Blooms @ Simply Magnolia


Hallo allemaal!
Ik hoop dat jullie allemaal lekker aan het genieten zijn van het mooie weer. Wij hebben vanmiddag een heerlijke paaslunch gehad bij ons thuis, heel gezellig...en lekker natuurlijk!!
Vandaag wil ik jullie graag mijn laatste kaartje laten voor het DT team van Simply Magnolia. Ik heb besloten ermee te stoppen zodat ik wat meer tijd krijg voor andere leuke dingen!!!


De challenge is: gorgeous blooms (veel bloemen), nou vind ik een kaartje zonder bloemen erg saai dus deze challenge is voor mij niet zo moeilijk!!


Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
The Ribbon Girl - april colour challenge yellow/lemon
****
Fijne avond, liefs Karin

11 reacties:

Desire Fourie zei

Absolutely gorgeous and she is definitely a master chef.
Hugs Desíre {Doing Life}

Neline zei

Wat een geweldig leuke kaart Karin!!!
fijne tweede paasdag,
groetjes
Neline

Petra zei

Wat een leuk kaart Karin. Nog een fijne tweede paasdag.
Liefs,
Petra

Karen zei

Karin, your card is so fun! Love all the pretty details.

Karen

Engelchen zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt :)
groetjes Geesje

Anita Meijer zei

Je kaart is schitterend Karin, ik vind het weer een beauty. En heel begrijpelijk dat je gestopt bent met 1 designmemberschap want volgens mij heb jij er ook best wel veel.
Liefs van Anita

Chantal zei

Jummie hier krijg je toch trek van hahaha. Prachtig meis!

Muuske zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt.groetjes Margo.

Unknown zei

Het was inderdaad heel gezellig en de meisjes hadden een schitterende paas lunch gemaakt, heerlijk! Verstandig dat je er een opgezegd hebt, je kan niet alles, je hebt het al hartstikke druk met de turn meisjes en als het moeten wordt is het niet leuk meer, je kaartje is weer echt een toppertje, geniet lekker van je vakantie volgende week, dan doe ik het ook, liefs mams

Nicola zei

Gorgeous card Karin, love your beautiful Tilda, the fab design and all the amazing details especially the bunting!
Hugs Nicola xxx

Exclusively by Mel zei

Wonderful card, love your design, many thanks for joining us at Midweek Magnolias, Mel. xx

Een reactie posten