Scrapblog-Karin

maandag 14 april 2014

DT - Easter Goodness @ Simply Magnolia


Hallo lieve allemaal!
Graag wil ik jullie mijn voorbeeldkaartje laten zien die ik heb gemaakt voor de paas challenge bij Simply Magnolia. Eigenlijk had de challenge vorige week al online moeten gaan maar door wat persoonlijke problemen bij de beheerder van het blog is dat een weekje later geworden. De challenge duurt daarom ook maar 1 week, tot as weekend.


De basis van de kaart is gemaakt met een Go Kreate mal en wit cardstock. Het designpapier is van Maja. De honingraad is van Dutch Doobadoo en die heb ik wit gemaakt met correctievloeistof. Ook de eieren zijn van Dutch Doobadoo. De bloemen komen uit mijn winkeltje. Verder nog de vlinderstans van Joy en een Magnolia DooHickey voor de swirls. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Pan Pastels en aan de zijkanten zit wat frantage.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
LHOSM #92 - Spring
Tilda's Town #100 - Easter / Spring
*******
Fijne avond, liefs Karin

27 reacties:

Diana zei

Prachtig kaartje Karin!
Liefs, Diana

Desire Fourie zei

Karin this is just too beautiful and feminine. Love the textures and flower sprays.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Magda zei

Wat mooi Karin!
Ik dacht daarnet nog dat ik eens moet zoeken waar dat stempeltje nog te koop is.
Fijne week!
Magda

LottesCards zei

Wat een schat van een kaart! Prachtige kleuren en leuke details met die eieren en honingraad. Ik heb gisteren deze stempel ook al gekleurd ;-) Dus wanneer ik deze week er nog een kaart mee kan maken, ga ik weer eens meedoen!

Liefs Lotte

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een leuke kaart en weer zo mooi gemaakt ik vind de eitjes super leuk staan op je kaart.

Lieve groetjes Marrie

Scraptastische hobby zei

Karin wat weer een BJOETIE!! En wat een goede tip, de honingraat met correctie vloeistof.
Alles is weer heel mooi, ook de eieren van DDD zijn heel mooi.
Lieve groetjes van Gerie

Danoesja zei

Hoi Karin
Schitterend is je kaartje weer, dat honingraad is heel erg leuk spul, goed idee om het in te smeren met correctie vloeistof.
Lieve groetjes, Danoesja

Agnes zei

Schattig kaartje Karin.
Leuke stempel hè!
Groetjes, Agnes

Muuske zei

Vrolijk Pasen kaartje.groetjes Margo.

Flo zei

I looove your card Karin, This is one of my favorite Magnolia stamp for easter, I maded a card with her today :-) Your composition is amazing with easter eggs, butterflies and flowers! Hugs, Flo.

Sarah - Crea S zei

Een prachtige kaart Karin! Zoveel moois om te bewonderen en Tilda ziet er weer stralend uit! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Marianne zei

Heel mooi gedaan deze kaart.
Liefs, Marianne

jolanda zei

lief kaartje

Marjan zei

Ik vind die achtergrond prachtig samengesteld en natuurlijk is de afwerking, zoals altijd bij jou, perfect. Prachtkaart!

Corrie zei

wat een mooi kaart Karine
leuk zeg zo met dat gaas en die eieren van Dutch Doobadoo
groetjes Corrie

Unknown zei

wat een schatje, heel mooi lief paaskaartje, liefs mams

Diana zei

Ben ik nog een keer, helemaal vergeten je te bedanken voor je deelname bij TFMC, bij deze dus en veel succes.
Liefs, Diana

Anita Meijer zei

Wat een toppertje weer Karin, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Marlies zei

Een super mooie kaart Karin. prachtige kleur roze en prachtige details. Ook een schattige Tilda. groetjes, Marlies

roelie zei

prachtig lief paas kaartje mooie details en bloemen

gr roelie

Christa zei

Wat een super lief paas-kaartje , Karin !!
FIJNE DAG !
XX Christa.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is wederom een schatje Karin....ja ik val in herhaling..hihi. Die eieren zijn gááf, die kon ik nog niet. Lieve groetjes Miranda

Joe Shien Shien zei

Beautiful! Love al those die cuts you used to decorate the card. Thank you for joining Tilda's Town this week.
Hugs, shien shien

Chantal zei

Wauwwww zeg wat een bjoetie meis! Schitterend gewoonweg! En natuurlijk superleuk dat je meedoet aan onze Butterflies wedstrijd bij Time for magnolia Challenge! Lieve groetjes, Chantal

Tamara zei

I love this one Karin!
Great design and so many lovely embellishments make this a perfect card!
Thank you for taking part in the Tilda's Town challenge blog this week. Hope to see you again soon!
Hugs,
Tamara

mae zei

Gorgeous card! Thanks for joining us at Stamp and Create with Magnolia this week!
Hugs,
Mae

Een reactie posten