Scrapblog-Karin

vrijdag 21 december 2018

3.5 jaar

En dan is het alweer 3.5 jaar geleden dat ik iets heb gepost op mijn blog.

In de tussentijd zijn de meiden inmiddels 16 en bijna 14, zijn we verhuisd en heb ik heeeellll lang geen kaartjes meer gemaakt. Voor de verhuizing heb ik alles verkocht, maar inmiddels gaat het weer kriebelen.....en tja, dan kom je erachter dat er toch best veel verandert is in scrap-land.
Veel winkels en blogs zijn er niet meer, maar gelukkig zie ik ook nog veel oude bekenden.

Ik ga zo langzaamaan weer wat doen. Maar eerst zal ik weer wat spullen moeten kopen.
Iemand nog leuke tips? Ik ga alle blogs weer een beetje langs voor de laatste trends, maar ja, Magnolia blijft mij toch ook wel trekken. Ga ik weer kleuren met Sennelier of ga ik een andere kleurtechniek proberen......ik weet het nog niet.....

Dus de aankomende tijd ga ik er eens lekker voor zitten.

Veel liefs Karin

7 reacties:

JOKE zei

Wat leuk om je weer terug te zien en wat zonde dat je alles verkocht hebt....
Ik weet niet wat je allemaal nodig hebt maar bij Aliexpresse.com vind je alles voor belachelijk lage prijzen. Je moet er alleen wel eventjes op wachten maar dan heb je ook wat.
Voor de betere winkel ga ik naar een vrij nieuwe winkel/webwinkel in Waddinxveen. Supermooie spullen hebben ze daar !
stampsandcards.nl

Heb je ook je Magnoliastempels weggedaan? Mocht je die willen kopen dan mag je me een pb-tje sturen. Ik ben ze namelijk allemaal aan het verkopen voor 1,75 per stuk
In elk geval heel veel succes met de jacht op nieuwe spullen!!!
Groetjes Joke

marja zei

das leuk. Welkom terug weer. En ga ons maar weer eens verrassen. Groetjes Marja

Petra zei

Hoi Karin,
Jeetje meid dat je dan alles hebt verkocht. Leuk en gezellig dat het weer begint te kriebelen , welkom terug. Ik ben benieuwd naar je creaties..

Lieve groet,
Petra

Crea Astrid zei

Welkom terug. Maar dat je alles verkocht hebt, dat je niet toch nog wat bewaard had. Succes met je jacht op nieuwe spullen. Ik ben benieuwd naar je creaties.

Fijne feestdagen.

Groetjes, Astrid.

Annemarie en Merit zei

Leuk dat we je weer zien in blogland!!
En gezellig dat je weer opnieuw gaat beginnen met de hobby...

liefs Annemarie en merit

Angela zei

Heb net begin december alle blog die langer dan 2 jaar niets gepost hadden verwijderd... ben dus nu maar gelijk weer volger geworden.
Fijn dat je weer kaarten bent gaan maken.
grt Angela

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

Een reactie posten