Scrapblog-Karin

zondag 14 juni 2015

Summer Buzz Tilda


Hallo lieve allemaal!
Hier ben ik weer met een nieuw kaartje. Deze keer heb ik Summer Buzz Tilda gebruikt. Ik heb haar ingekleurd met Sennelier. Het papier is van Maja Design.


Verder nog wat bloemen, frantage, een tekststempel van Noor, een filmstrip van Tim Holtz, parellint en kant. De swirls zijn gemaakt met een Magnolia DooHickey.

Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Tilda Town #159 - Anything Goes
Simply Magnolia - Dies or Punches

******
Liefs Karin

10 reacties:

Marjan zei

Mooi... en zoals jij altijd je kaarten afwerkt, helemaal tot in de puntjes verzorgd!

Jay zei

What a beautiful creation Karin, such a lovely sweet image of tilda and you have coloured her so beautifully!!! Teamed with all your lovely die cuts and flowers! All comes together beautifully, thank you for sharing your amazing creativity with us all at LHOSM and good luck in the draw and top three honey.
Crafty Cuddles Jay xxx

roelie zei

mooi vrolijk kaartje karin tilda mooi gekleurd en leuke detais er bij ook weer eens frantage

gr roelie

The Craft Bucket zei

Very pretty. Thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & the very best of luck. See you again love Jane x

Céline zei

so gorgeous
thanks for playing withus at tilda's town
hugs
céline

Rene zei

Gorgeous! Thank you so much for sharing your brilliant work with us at Tilda's Town! Good luck,
Rene

Pam Sparks zei

Adorable Tilda creating Karin! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges this week! Thanks for playing!

inge zei

Wat een schatje Karin, super met al die pastelkleurtjes. Gezellig dat je weer meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

JenniferD zei

Looooove this Card it's Soooooo Gorgeous. Your colours are perfect and Embellies perfect. Stunning!

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

Een reactie posten