Scrapblog-Karin

maandag 27 april 2015

Fijne Koningsdag!!


Hallo lieve allemaal!
Ik heb toch zulk leuk nieuws. Ik heb afgelopen week weer een kaartje geplaatst na heel lang niets gedaan te hebben en nu kreeg ik een mailtje dat ik heb gewonnen bij Tilda's Town, hoe gaaf is dat!! Ik krijg een waardebon van USD 10, hoe leuk is dat. Dit kaartje heb ik gemaakt met Maja Design papier.


Verder nog wat bloemen, kant, roosjes lint, parels, knoopjes, wondgaas en stickles. De tekst heb ik gemaakt met een stempel van Noor!

Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
LHOSM #117 - spring colours
Ribbon Girl Challenge - April Magnolia Only Challenge
Simply Magnolia - Anything Goes
Tilda's Town #152 - Anything Goes
******
Liefs Karin

11 reacties:

Ribbon Girl zei

Lovely card Karin! and thanks for joining in with The Ribbon Girl Magnolia Only challenge, best of luck! Mary x

Muuske zei

Proficiat met je winnende kaart.Dit kaartje is weer prachtig.groetjes Margo.

Chantal zei

Wauwwwww Karin, wat heb je dit weer schitterend gemaakt meis! Een topkaart! Ben zo blij weer kaartjes van je te zien. Lieve groetjes, Chantal

inge zei

Wat een prachtige kaart Karin, leuk dat je weer meedoet bij Simply Magnolia.

XX Inge

Wendy Koorevaar zei

WoW wat mooi weer Karin en van harte met je prijs van Tilda's town! Dit motiveert je vast nog meer om weer te gaan knutselen , leuk hoor!

Liefs,
Wendy

Gina's Cards zei

This is such a beautiful card and lovely colours! Thank you for joining us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

Unknown zei

Such a beautiful card Karin..right from your colouring and layers to your embellies!! Thank you for sharing with us at Simply Magnolia.
Hugs Betty

Laura zei

Beautifully colored image and beautiful papers. Thanks so much for sharing with us at the Tilda's Town Challenges. Hope to see you again next week.

Have a great day,
Laura C. - Tilda's Town DT

Danoesja zei

Hoi Karin
Gefeliciteerd met je winnende kaart en dit is ook al weer een schitterende kaart.
Een heel fijn weekend, lieve groetjes Danoesja.

Anoniem zei

Alweer zo'n lieverdje. Erg mooi!
Proficiat met je prijs bij Tilda's Town.

Unknown zei

This is so beautiful.
Thank you for joining us at Tilda's Town.

Hugs
Nathalia

Een reactie posten