Scrapblog-Karin

zaterdag 1 november 2014

DT- My Besties Aussie #30 - Let it Snow


Hallo lieve allemaal!

Wat een heerlijk weer vandaag, het lijkt wel lente!! Hier op mijn blog is het winter want er is een nieuwe challenge van start gegaan op het My Besties Aussie Challenge blog. We willen graag een wintercreatie zien met sneeuw en glitters. Ik heb voor mijn kaartje Pretty Snowman gebruikt.
Het papier is van Maja Design. Verder lekker veel stansen. De kerstbomen zijn Marianne Design. De tekst stempels zijn van Noor Design.


De challenge loopt een maand, dus ik hoop dat jullie allemaal gezellig mee gaan doen.
Fijn weekend allemaal!

****

Liefs Karin

6 reacties:

Unknown zei

Inderdaad een contrast met het weer vandaag.
Het kaartje is weer mooi ingekleurd en erg lief zo met die sneeuwpop. Liefs mams

jolanda zei

super leuke kaart

Muuske zei

Mooi winters kaartje.groetjes Margo.

Magda zei

Wat een schattige afbeelding Karin!!
Ik had niet gedacht dat het een Besties was.
Je hebt een hele leuke, mooie kaart gemaakt.
Fijne zondag
Magda

Diana zei

Prachtig kaartje weer Karin!!
Liefs, Diana

Petra zei

Oh de sneeuwman had ik even gemist. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat is de afbeelding schattig. Prachtige kaart Karin.

Lieve groetjes,
Petra

Een reactie posten