Scrapblog-Karin

zaterdag 4 januari 2014

DT - Eerste DT bijdrage voor Hobbyhome!!

Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie mijn allereerste kaartje laten zien als DT-lid van het Hobbyhome blog.
Een paar weken terug heeft Hanneke mij benaderd en uiteraard heb ik 'ja' gezegd. Ik heb er ontzettend veel zin!!


Dan nu wat informatie over mijn kaartje. De basis van het kaartje is wit cardstock. Het papier is van Maja Design. De stempel is een Bestie en kan je hier vinden. Ik heb de stempel uitgestanst met Spellbinders, de Floral Ovals. Langs de randen van het afdrukje heb ik frantage gedaan. De vlinders zijn gemaakt met de stans van Joy. Het bingokaartje is een clearstempel van Joy. Het labeltje en de swirls zijn gemaakt met Magnolia DooHickeys. 


Verder heb ik nog wat parels gebruikt, lekker veel bloemen, stickles en wondgaas.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Dutch Besties - Anything Goes 
I Am Roses - January challenge
*******
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Groetjes Karin

25 reacties:

Neline zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, dat is een goeie binnenkomer! Gefeliciteerd met je nieuwe "job";)
groetjes
Neline

Corrie zei

wat een schitterend kaartje Karin
gefeliciteerd met je Dt plek bij Hobbyhome

Groetjes Corrie

Anoniem zei

Een prachtige kaart Karin.Gefeliciteerd met je DT schap.Groetjes Joke en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

jolanda zei

prachtige kaart

Anita Meijer zei

Wat superleuk voor je Karin, hoe gaaf is dat toch weer. Je binnenkomer is zoals altijd weer schitterend, een prachtige kaart heb je gemaakt.
Liefs van Anita

Unknown zei

Een schitterende kaart, zoveel op te zien, een goed begin. Succes met je DT schap, liefs mams.

Muuske zei

Proficiat met je nieuwe DT plaats.Prachtige kaart heb je er voor gemaakt.Mooie kleuren.groetjes Margo.

Riet zei

Weer zo schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

nans'creablog zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Karin. Ik vind 'm supermooi.
Fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls. Veel succes.

Groetjes,
Nans

Sandra zei

Gefeliciteerd met je DT schap!!
Je kaart is een mooie binnenkomer echt schitterend!!
Groetjes Sandra

roelie zei

mooi karin

ook deze kleuren en prachtige bestie

gr roelie

Nicole zei

Het is er weer eentje van de bovenste plank Karin!! SUPERMOOI!! Liefs, Nicole

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een lief kaartje is dit en wat leuk dat je in het team zit van het Hobbyhome challenge blog veel plezier en je maakt prachtige dingen ben groot fan van je!!
Nog de beste wensen en een gezond nieuw jaar!!

Lieve groetjes Marrie

Kate Yetter zei

So cute! I love the diecuts and the flowers. Thank you for joining in the challenge at I Am Roses.
Kate

Sol zei

Beautiful Card.. Great Details.. FAB frantage and Lots of Beautiful Die cuts.. Great put together!! Sweet Coloring too! :o)

Tinie zei

Schitterend wat een bijzondere mooie kaart weer, ben ook weg van de kleuren!!!

Groetjes Tinie

Engelchen zei

wat een prachtig kaartje Karin :)
Groetjes Geesje

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, super mooie lieve kleurtjes, liefs Janny

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, super mooie lieve kleurtjes, liefs Janny

Rainey's Craft Room zei

Hi, thanks for your recent comment. I love the layering and embellishments on your cards, they are beautiful.
Lorraine

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooie digi ook.

Groetjes, Astrid.

Maria Sabina R. zei

Your coloring is so good! Thanks for playing with us over at IAR challenge

Scraptastische hobby zei

Wouwie, heel mooi Karin! En veel succes als Dt lid bij Hobbyhome.....kun je het allemaal wel besloffen voor 4 challenges bloggen, DT lid te zijn? Ik wens je veel plezier ermee!
Lieve groetjes van Gerie

I Scrap Happy zei

This is zoo so adorable. Love the image and the flowers you chose. great job coloring!

Unknown zei

What a beautiful card!

Een reactie posten