Scrapblog-Karin

donderdag 1 augustus 2013

DT - Anything Goes @ DMCC


Goedemorgen!!
Het is de eerste van de maand, dus is het tijd voor een nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies.
En de challenge is niet zo moeilijk want alles mag deze keer, en vanwege de zomervakantie heb je ook voor deze challenge een maand de tijd.

De sponsor van de challenge is Hobbyhome Hobbyartikelen. En ze geven 2 nieuwe kerst stansen van Joy! weg, dus het is zeker de moeite waard om gezellig mee te doen aan de challenge.



Dan nu even over mijn kaartje. Ik heb een Go Kreate stans gebruikt voor de vorm. Het design papier is van Magnolia en dat heb ik bewerkt met bruine inkt. Tilda is uiteraard ingekleurd met mijn copics en de randen van het stempelafdrukje heb ik voorzien van poststempels van Magnolia en frantage van Stampendous.
Het ribbelkarton en de bingokaart zijn van Joy!


Verder nog wat bloemen, kant, wondgaas, drops en stickles. De swirls zijn gemaakt met een Magnolia DooHickey. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden, ik ben er zelf wel trots op!!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenge:
Wild Orchid Challenge #82 - Birthday Party
*********
Fijne dag, liefs Karin

15 reacties:

LottesCards zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt! Prachtig met al die bloemen en de vorm is super! Liefs Lotte

Anneke. zei

Schitterende kaart, Karin! Leuke details.
Groetjes Anneke.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

This is absoluty gorgeous card
love the design
hugs Tamara

Tineke zei

Wauw wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt karin, daar mag je zeker trots op zijn!

Liefs Tineke

Anita Meijer zei

Hij is weer helemaal super de super Karin, schitterend.
Liefs van Anita

Antonie zei

Wat een lief kaartje. Super mooi.
Liefs Antonie

Scraptastische hobby zei

Je ga als een speer Karin! Prachtig mooi kaartje waar veel zorg aan besteed is, heel veel moois op te zien is en super mooi afgewerkt, TOP!!!
liefs van Gerie

Wendy Koorevaar zei

Een beeldschoon kaartje Karin! Heerlijk zomers!

Liefs,
Wendy

Marianne zei

Wat een prachtige kaart.
Liefs, Marianne

Unknown zei

Fantastisch mooi kaartje, heel lief, erg moe van de terugreis? liefs mams

Joukje zei

Geweldig mooi gemaakt Karin!
Erg leuke details weer.
Liefs Joukje

Magda zei

Goedemorgen Karin,
Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt !
Je Besties vind ik ook bijzonder leuk en zo mooi !!
Ik ben weer terug thuis van een deugddoend en lang verlof. Had geen behoefte aan scrappen en vind het nog te warm .
Geniet nog even, als het kan, van het mooie weer !
Liefs,
Magda

Crea Astrid zei

Wat een schattig kaartje. Mooi met al die bloemenpracht.

Groetjes, Astrid.

Nicole zei

WAUW, schitterend Karin!! Prachtig van kleur en alles past weer zoooo mooi bij elkaar. Liefs, Nicole

Else Irene zei

So gorgeous! Thanks for playing with us at Wild Orchid Challenge this week ♥

Een reactie posten