Scrapblog-Karin

woensdag 4 mei 2011

Uitnodigingen Lenka


Volgende week wordt Lenka 9 jaar en natuurlijk gaan we met een aantal van haar vrienden en vriendinnen wat leuks doen. Ik heb daar deze uitnodigingen voor gemaakt. Eigenlijk wilde ik dit jaar makkelijk doen en uitnodigingen kopen, maar daar ging Lenka niet mee akkoord....


Ik heb ze allemaal verschillend gemaakt omdat ik de kaarten met restjes papier heb gemaakt van het Maja Design papier. De bloemen zijn van Prima Marketing. De tekst heb ik geprint op de computer!

***

Fijne dag, liefs Karin

12 reacties:

Diana zei

Wow karin... vind ze helemaal super! Gekochte uitnodigingen zijn wel makkelijk, maar dit is toch zoveel leuker. Alvast gefeliciteerd met je dochter, zal vast een leuke dag worden.

Groetjes Diana.

marja zei

Wooow Karin wat een super gave uitnodogingen. Kan me voorstellen dat lenka het niet eens is met gekochte als haar mama zulke schitterende uitnodigingen maakt.
Alvast gefeliciteerd Lenka!!!!

Lieve groetjes Marja.

Fieneke zei

Onwijs leuk zeg!!!! Dat moet wel een leuk feest gaan worden!
Groetjes Fieneke

regina zei

hoi karin

wat een super leuke uitnodigingen!

dit is zeker veel mooier dan gekochte kaartjes!

alvast gefeliciteerd met je dochter en een hele fijne dag!!

gr regina

Tinie zei

Wat super mooie, leuke, originele uitnodigingen!!!

Groetjes Tinie

Esther zei

Begrijpelijk dat ze daar niet mee akkoord ging na het zien van deze mooie creaties.
Gefeliciteerd alvast!!

Groetjes Esther

Annemarie en Merit zei

wat zijn dit prachtige uitnodigingskaartje. Ik begrijp dat Lenka niet accoord ging met een koopie!!

arjette zei

Hoi hoi,

wat zijn ze ontzettend leuk zeg!!!!
Alvast van harte gefeliciteerd!

gr. arjette.

Anoniem zei

hoi Karin, wat een ontzettend leuke uitnodigingen, ondanks de drukte toch gemaakt, geweldig hoor! liefs mama

Tineke zei

Wauw wat een superleuke uitnodigingen nog al logisch dat ze niet gekochte wou hebben ;-)
Super gedaan weer!

Groetjes Tineke

Romy zei

Hihi, ik kan me goed voorstellen dat Lenka zo graag wilde dat jij haar uitnodigingen zelf zou maken...ze zijn super:)

chantal en sygrid zei

schitterende kaatren karin
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Een reactie posten