Scrapblog-Karin

zondag 18 april 2010

Blogaward!

Vandaag heb ik deze blogaward gekregen van Angelique! Hartstikke leuk, dank je wel. Voorwaarde is dat ik 10 dingen over mezelf vertel....nou...daar gaat 'ie!
1. ik al bijna 5 weken niet gelopen heb vanwege mijn enkeloperatie.....en ik het nu toch best een beetje zat begin te worden....
2. ik gisteren voor het eerst heb geprobeerd om te staan op 2 benen....best heel raar gevoel...maar gelukkig niet met al te veel pijn.
3. wij gisteren heel erg blij waren dat Paul weer terug is gekomen uit Londen, na een vertraging van 48 uur!
4. ik hoop dat ons huis snel verkocht gaat worden, zodat wij ook voor iets anders kunnen gaan kijken.
5. ik Lenka en Mara erg groot vind worden..........het gaat allemaal zo snel!
6. ik al 11 jaar wacht op een aanzoek van Paul.....
7. ik op het moment meer kaartjes scrap dan LO's...
8. ik gisteren weer een hele leuke bestelling van Simpel-Scrappen heb binnengekregen...
9. ik blij ben dat mijn ouders zoveel hulp geven op dit moment bij ons thuis met het opvangen van de meiden en het verzorgen van mij.....(drinken en eten halen, huisje poetsen...)
10. ik niet weet of jullie deze dingen interessant vinden om te weten, maar het toch maar opgeschreven heb!!!
Ik geef deze award door aan iedereen die dat verdiend heeft!
Veel liefs, Karin

1 reacties:

Angelique zei

Wat leuk om te lezen. En nou maar hopen dat Paul misschien nog wel op een idee komt ;-).

Grtjes Angelique

Een reactie posten