Scrapblog-Karin

woensdag 7 oktober 2009

LO Onderstekop

Afgelopen weekend heb ik een begin gemaakt met 2 LO's met het papier van Penny Playground. Het papier vind ik perfect passen bij de foto's, dus de LO's waren eigenlijk zo klaar!
Vandaag heb ik alleen nog even de afwerking gedaan!
Lenka zegt al vanaf dat ze kan praten 'onderstekop' ipv 'ondersteboven' of 'op z'n kop'. We hebben het heel vaak geprobeerd te verbeteren, maar ze blijft het zeggen! We zijn er inmiddels aan gewend, dus we laten het maar lekker zo! Maar omdat ik het zo'n grappig woord vind, moest er natuurlijk een LO mee gemaakt worden!
De 2e LO is met een foto van de avondvierdaagse, samen met Shanna en Noa hebben de meiden heerlijk gewandeld, 4 dagen lang, en ze waren ook erg trots op de medailles, en dat moest even vastgelegd worden voor later!
Van de restantjes papier heb ik nog 2 kaartjes gemaakt! Bedankt weer voor het langskomen!
Liefs Karin

8 reacties:

Chantal zei

toen ik de titel las, dacht ik dat klopt toch niet....maar nu ik lees waarom denk ik: Perfecte titel, zeker voor later.
Prachtige dingen heb je weer gemaakt.

sam zei

hele mooie layouts en de kaartjes zijn ook weer super, erg leuk papier!

Anoniem zei

je bent weer goed bezig geweest! ziet er weer mooi uit. Ik vind je titel heel leuk 'onderstekop", erg grappig.

Romy zei

Prachtige layouts en kaartjes! Inderdaad erg mooi papier. En ik vind de titel 'Onderstekop' ook heel leuk gevonden.

Tamara zei

wat een ontzettend leuke layouts en kaartjes.. prachtige kleuren hebben het papier ook... en de onderstekop moet je er gewoon inhouden hoor ;) xx Tamara

Petra zei

Gave lo's en kaartjes. Die titel vind ik geweldig; onderstekop ;-)

Angelique zei

Wat een leuke layouts zijn het. En geweldig dat ze nog haar 'eigen' woordje heeft.

Groetjes Angelique

Fia zei

Pfff allemaal weer te leuk Karin!!!
Je kaartjes zijn beautiful!

Een reactie posten