Scrapblog-Karin

maandag 6 juli 2009

Kaartjes

Zaterdag ben ik samen met mama wezen shoppen in Doorn bij P&P.
Lekker met z'n tweetjes, gezellig, onderweg lekker kletsen in de auto en in de winkel heerlijk op ons gemak rondgekeken.
We hebben allebei veel papier gekocht, ik heb eindelijk een border pons gekocht....en verder nog wat kleine dingetjes.

's Avonds hebben we kaartjes zitten maken, ik met mijn nieuwe pons, wat een geweldig ding!
Mama heeft een heel leuk tasje bekleed, dus we zijn lekker creatief bezig geweest!
Bedankt voor het kijken weer,
liefs Karin

5 reacties:

Jolanda zei

Wat zijn het allebei super leuke kaartjes geworden!!

Groetjes Jolanda

Anoniem zei

Hoe laat waren jullie bij P & P zaterdag ?
Was er nl ook rond 15 uur.....
Mooie kaartjes heb je weer gemaakt !

Unknown zei

Gave kaartjes zijn dit! Ik vind de kleuren zo mooi!

Groetjes,
Loes

Inge zei

Wat een ontzettend leuke kaarten heb je gemaakt!

Anoniem zei

En wat een heerlijke middag hebben wij gehad. Best wel voor herhaling vatbaar, maar eerst even sparen.
mama

Een reactie posten