Scrapblog-Karin

woensdag 30 mei 2012

Wild Orchid Challenge #51


Vandaag heb ik voor de verandering maar weer eens een ander kleur kaartje dan rose om aan jullie te laten zien! Ik heb dit kaartje gemaakt voor de Wild Orchid Challenge - bingo. Ik heb de lijn blauw - bloemen - glitters gebruikt. Het papier is van Maja Design - Vintage Summer. Verder nog wondgaas, een doiley, pareltjes, ZVA Creative parels, bloemen en een labeltje. Voor het glitter effect heb ik stickles gebruikt op haar broekje en strik.


I made this card for the bingo challenge at Wild Orchid Challenge . I used the line blue - flowers - glitter. I used Maja Design - Vintage Summer patterned papers. Also a doiley, pearls, ZVA Creative swirls, flowers and a label. I used stickles for the glitter on her pants.
****
Ik heb weer hele leuke, nieuwe bedeltjes binnen gekregen voor in mijn webwinkeltje. Als je de kortingskode NIEUWS gebruikt, krijg je 20% korting op je bestelling. De kortingsaktie loopt tot en met zondag 3 juni!
******
Fijne avond, liefs Karin


18 reacties:

marja zei

Wat een juweeltje van een kaart Karin, prachtig!!!!

Lieve groetjes Marja.

Elise zei

Oh, wat weer een prachtige kaart!!! Ook heel mooi zo in het blauw!!!
Groetjes Elise

arjette zei

Ach joh, wat maakt het uit, blauw of roze, alle kaartjes die jij maakt zijn hartstikke mooi!! Deze is ook weer geweldig, super mooi!!!!!

gr. arjette.

Barbara zei

What a stunning card! Love every single detail on it!
Hugs, Barbara GR

Liesbeth zei

Wat mooi gemaakt met veel te bekijken Karin.
gr. liesbeth

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Karin. Top
Groetjes van Anita

Joke zei

Wauw wat mooi,helemaal geweldig en zo mooi ingekleurd Karin.Groetjes Joke

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie kaart.

Groetjes Ans

Plony zei

Schitterend!!!!!! Ook in het blauw tover je weer iets prachtigs tevoorschijn.
Lieve groetjes,Plony

Marianne zei

Wat nu?
Geen rose?
Maar ik vind hem wel heel mooi.
liefs, Marianne

*~Patries~* zei

mooi kaartje zeg

liefs patricia

Chantal zei

Wauw Karin, je kaart is werkelijk weer een juweeltje zeg! Enne... hier ook nog even voor de zekerheid: de schelpjes kun je kopen bij Intratuin hi hi. Lieve groetjes, Chantal

Liberta zei

Wauw wat is deze weer super. Ik vind het zo knap dat je die prachtige witte rand om die stempel geknipt krijgt. Mij lukt dat maar niet.

Liefs,Lieb

Riet zei

Schitterende kaart Karin,lief dat meisje,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Ik zie weer twee heel mooi uitgewerkte kaartjes hier! Je bent erg goed in het combineren van kleuren en embellishments.

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Wat een geweldige sierlijke kaart!!!

Groetjes Tinie

Durvina zei

Wat is ze mooi, PRACHTIG!

groetjes, Durvina

Magda zei

PRACHTIG!!!!!!!
Echt heel mooi gekleurd en uitgewerkt!!
Lieve groeten,
Magda

Een reactie plaatsen