Scrapblog-Karin

woensdag 16 mei 2012

Geboorte kaartje


Hallo!! Leuk dat jullie weer een bezoekje aan mijn blog brengen. Ik heb vandaag een geboorte kaartje gemaakt voor een meisje. Ik heb wit cardstock gebruikt en Magnolia design papier. De ronde pons is van Marianne Design. Verder heb ik vlaggetjes gebruikt van Crealies met een jute touwtje erdoor. Verder nog wat bloemen, een bedeltje en stickles.


De swirls zijn van een Magnolia DooHickey. Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Simply Magnolia - a card but not a square
Wild Orchid Challenge - anything goes
Ik ga snel weer verder, want vandaag is Lenka jarig! Onze 'kleine' meid is vandaag 10 jaar geworden, morgen groot feest dus ik ga de keuken in voor de appeltaart!!!
**********
Fijne avond, liefs Karin

26 reacties:

Diana zei

Prachtig kaartje weer Karin. Gefeliciteerd met je dochter, veel plezier morgen.
Groetjes Diana.

Riet zei

Wat een prachtige kaart is het weer Karin.

Liefs Riet.

Kizzy zei

Wat een super lief kaartje, vind de kleurtjes prachtig!
En van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Liefs Kizzy

Cindy zei

Echt een mooie kaart en gefeliciteerd met je dochter
gr Cindy

Anja zei

Van harte met jullie dochter.
Enne leuke kaart,vind die vlaggetjes ook erg leuk!

Lieve gr Anja

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Karin. Groetjes Marga.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke ronde kaart,leuk detail die vlaggetjes en dat touw!!Hiep,hiep,hoera voor je dochter,een 10-er! Laat de taart maar lekker smaken,groetjes Miranda

*~Patries~* zei

super leuk kaartje hoor

liefs patricia

Liesbeth zei

Wat mooi Karin, en felicitaties voor de jarige, en de ouders natuurlijk.
gr, Liesbeth

Corrie zei

Wauwww wat een mooi kaartje Karin
Van harte gefeliciteerd met je dochter
Groetjes Corrie

Aleida zei

Een heel leuk, rond kaartje!
Gefeliciteerd met je dochter.
groetjes,

Joke zei

Wat een leuk rond kaartje en wat is het weer een schatje.Super mooi.Groetjes Joke

Plony zei

Een schatje als altijd! Superlief.Gefeliciteerd met je dochter en fijne dag morgen hoor, liefs Plony.

janfien zei

Wat een ontzettend lief kaartje. Je zult het maar in je brieven bus krijgen.
Houd mijn blog in de gaten. Het blijft eenvoudig, maar ik doe het zo graag.
Josephine

marja zei

Wat een super schattig kaartje, heel lief!!

Lieve groetjes Marja.

Wilma zei

Wat een schattig kaartje en wat leuk zo in het rond...weer eens wat anders!
Felicitaties en voor morgen een fijne dag!
groetjes, Wilma

Romy zei

Gefeliciteerd met Lenka! Ik wens jullie een fijne dag morgen! Wat heerlijk dat ze zo voor het lange weekend jarig is:)

Je kaart is ook superleuk! Wat een schatje!

arjette zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Gezellige dag morgen!!!
Je kaartje is weer prachtig hoor!!!

gr. arjette.

Yvonne's cardcorner zei

Wow zeg wat een geweldig mooie babykaart. Je brengt me op een idee met die ronde stans. Alsnog gefeliciteerd met je dochter.
liefs Yvonne

Chantal zei

Ohhhh Karin, je kaart is werkelijk een bjoetie!!! Lieve groetjes, Chantal

Tineke zei

Wauw wat een schitterend geboorte kaartje Karin,gaaf model, leuke stempel en mooie kleuren!

Groetjes Tineke

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een liefje is dit kaartje.

Lieve groetjes
Danoesja

Danoesja zei

Hoi Karin

Vergeet ik je helemaal te feliciteren met de verjaardag van je dochter, bij deze alsnog gefeliciteerd.

Lieve groetjes
Danoesja

M@rjan zei

Oh schattig zeg!! Wist niet dat er ook baby Magnolia´s waren. Erg leuk is ook het slingertje!
En natuurlijk je onovertroffen bloemenverwerking.

Groetjes, Marjan

elsi zei

So sweet :) Thanks for joining in with us at WOC this week ♥

inge zei

Wat een schatje van een kaart zeg, en ik vind de ronde vorm ook zo leuk. Bedankt voor het meedoen bij Simply magnolia.

XX Inge

Een reactie plaatsen