Scrapblog-Karin

donderdag 8 maart 2012

Wild Orchid Challenge #44


Hallo allemaal! En welkom voor mijn nieuwe volgers. Ik heb bijna 250 volgers, nog 8 te gaan! Als ik de 250 heb gehaald ga ik weer een candy weggeven.

Ik heb dit kaartje gemaakt voor de get-in-shape challenge van Wild Orchid. De bedoeling is om tenminste 3 verschillende vormen op je kaartje te hebben. Nou, ik heb dus de vorm van het kaartje zelf, het hartje en het vierkantje. Moet goed zijn, toch? Ik heb het papier gebruikt van Pion Design, verder nog pareltjes, bloemen, wondgaas, stickles en swirls gemaakt met Magnolia DooHickeys.

I made this card for the get-in-shape challenge at Wild Orchid. You need at least 3 different shapes on your card. Well I have the shape of the card, the heart-shape and the square. I used Pion Design pattern paper, flowers, pearls, stickles and I made the swirls with 2 different Magnolia DooHickeys.
***

Fijne avond, veel liefs Karin

25 reacties:

marja zei

Super leuk kaartje Karin,mooi papier heb je gebruikt!!

Lieve groetjes Marja.

Tineke zei

Wauw Karin ik vind hem supergaaf, leuk model en mooie kleuren heb je gebruikt!

Groetjes Tineke

miriam zei

Prachtige kaart is het weer karin ,mooi van kleur
gr miriam

Joke zei

Het is weer een toppertje karin,een met wauw gevoelens.Groetjes joke

Liberta zei

Hai Karin,

Hij is weer super je kaartje.
Heel erg mooi.

Liefs, Lieb

Caggy zei

This is beautiful, wunderbar Karin!

arjette zei

Schitterend weer Karin!! Dat stempeltje is wel een lieffie hoor!!!

gr. arjette.

Katootje55 zei

Mooi hè, dat papier van Pion...Je hebt er een héél mooi kaartje mee gemaakt. Veel succes met de challenge.

Groetjes,
Toos

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met mooi papier.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

Rachel zei

Wat een schitterend kaartje Karin, prachtige kleuren!!!

roelie zei

wat een plaatje weer karin

lekker rood gekleurd

gr roelie S

Astrid zei

Wat een lief kaartje, mooie kleuren!
Vind het jurkje zo mooi felgekleurd!
Groetjes Astrid

*~Patries~* zei

Heel mooi kaartje weer hoor Karin

liefs Patricia

Yvonne's cardcorner zei

Wat een schatje Karin en zo mooi in het rood.
liefs Yvonne

Corien zei

Wat n mooi en lief kaartje heb je er weer van gemaakt Karin!
Waar haal je de tijd toch vandaan met het werken en al je andere dingen!
Knap hoor...!
De kleur vind ik prachtig, mooi warm.
Fijn weekend en liefs,
Corien.

Eve zei

Wat een mooie kaart Karin.
Groetjes Eve

Elise zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt! Ziet er supers uit!
Groetjes Elise

Tinie zei

Hij is weer waanzinnig mooi karin!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Leuk kaartje, leuk model.
groetjes,

Chantal zei

Wauw Karin, je kaart is wederom fantastisch!!! Lieve groetjes, Chantal

Marlies zei

Een prachtige kaart in mooie kleuren en leuke vormen erin verwerkt! Super geheel! groetjes, Marlies

Cathy zei

Ik vind het prachtig!!!

Kübchen zei

Your card is so beautiful!
Hugs Marion

Christa zei

WAUW Karin , prachtige kaart in mijn lievelingskleur !! Lieve groetjes van Christa.

Elaine zei

This is Gorgeous Karin
Well Done
Hugs Elaine

Een reactie plaatsen