Scrapblog-Karin

dinsdag 28 februari 2012

Heel erg bedankt!


Goedemorgen! Ik heb dit merci-doosje gemaakt voor mijn vader. Hij past geregeld op onze meisjes en daarom vind ik dat hij dit verdiend heeft! Ik heb het patroon van het doosje hier vandaan. Ik heb papier gebruikt van Magnolia en wit cardstock. Verder nog wondgaas, bloemen, parels, stickles, lint en een Magnolia DooHickey voor de hartjes-swirls en het labeltje. De tekst op het labeltje heb ik met de computer gemaakt. Het lint komt van de markt. Het bedeltje komt uit mijn winkeltje.


Goodmorning! I made this merci-card for my father to thank him for all he does for me and my familiy and especially our girls. You can find the tuturial for the card here. I used white cardstock and Magnolia pattern papers for this card. Also some flowers, stickles, pearls and a Magnolia DooHickey for the label and heart swirls. I printed the sentiment on the label with my computer. You can find the charm I used in my little webshop. I bought the ribbon at a local shop.


Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges / I would like to join the following challenges with this card:



***

Fijne dag, liefs Karin

22 reacties:

Joke zei

Hallo karin

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de merci's erin.Groetjes joke

Elise zei

Prachtige kaart en wat een leuk idee....zou ik ook eens moeten doen voor mijn paps en mams hihi....
Groetjes Elise

Louise zei

What a pretty card and love the idea of a gift inside
Hugs louise xx

Feikje zei

Mooi hoor! Ga ik zelf ook maar proberen binnenkort die merci's :)

Annemarie en Merit zei

Weer een prachtige creatie Karin, leuk om zo'n bedankje te krijgen...

gr annemarie en merit

Chantal zei

Wauw Karin, daar zal je vader heel blij mee zijn, want ohhhh wat is het weer een heerlijk juweeltje! Lieve groetjes, Chantal

M@rjan zei

En je vader kan lekker snoepen! Zo'n vader moet je ook af en toe eens verwennen. Heel erg mooi cadeaudoosje, Karin!!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Wat is het weer een super mooi geheel!!!

Groetjes tinie

nicolet zei

Wat een leuk cadeautje voor je vader!!
Groetjes Nicolet

*~Patries~* zei

leuk gemaakt hoor

liefs patricia

Corrie zei

Prachtige kaart groetjes corrie

roelie zei

super leuk kadootje voor je vader

en erg moi doosje

gr roelie S

Tineke zei

Wauw Karin wat weer schitterend gemaakt!

Groetjes Tineke

miriam zei

mooi hoor
gr miriam

Suze zei

Schitterend doosje Karin, mooi van kleurtjes en prachtig versierd.

Lieve groetjes Suze

marja zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt Karin!!!
Daar zal je vader zeker weten blij mee zijn.

Lieve groetjes Marja.

Riet zei

Wowwww Karin,wat heb je dit prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat een prachtige doosje heb je gemaakt!! Super details! groetjes, Marlies

Cathy zei

Ik vind het een pareltje!!!

Aartje zei

Hallo Karin, wat mooi gemaakt, het ziet er niet alleen mooi maar ook nog eens lekker uit.
Groeten Aartje

regina zei

wat een prachtig en lekker kaartje!

gr regina

Sassy Scrapper zei

Your gift card is gorgeous what a fabby job embellishing with all those lovely flowers. Thank you for joining us for this weeks challenge at Simply Magnolia.
Hugs Bonnie

Een reactie plaatsen