Scrapblog-Karin

dinsdag 10 januari 2012

Wild Orchid Challenge #40


Hallootjes! Hier ben ik weer met een kaartje. De vakantie is helaas voorbij en ik heb al weer 2 dagen gewerkt, maar deze heb ik vanmiddag nog even afgemaakt, het is een beterschapskaartje deze keer. Ik heb papier gebruikt van Maja Design, verder wat bloemen, glitters, wondgaas en een Magnolia DooHickey voor de hartjes swirl. Het labeltje komt hier vandaan.

Hello! I am back again with a new card. My holiday is over, kids are back to school and I am back at work. I finished this card this afternoon. I used Maja Design pattern papers, flowers, glitters, a Magnolia DooHickey for the heart swirl and a label.

Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de challenge van Wild Orchid Challenge - Anything goes.

I would like to join the Wild Orchid Challenge - Anything goes with this card.

***

Liefs Karin

17 reacties:

Elise zei

Wat een prachtig kaartje! Ook heel mooi papier!
Groetjes Elise

Tinie zei

Wat een bijzonder mooi kaartje weer, prachtig van kleur!!!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Wat weer een supergaaf kaartje Karin, mooi geheel weer!

Groetjes Tineke

Rachel zei

Wat een leuk kaartje weer!!!
Mooi papier heb je weer gebruikt.....

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!! Mooie kleurtjes!

groetjes Arjette.

Hetty zei

Wat een leuk en mooi kaartje

gr hetty

Dina zei

wauh weer zo'n mooie kaart

Annemarie en Merit zei

ja dit zustertje blijft eennschat!!

gr annemarie en merit

Fieneke zei

Leuk kaartje, deze stempel blijft super geschikt voor een beterschapskaartje.
Groetjes Fieneke

miriam zei

Hij ziet er weer schitterend uit karin
gr miriam

Diana zei

Hij is weer prachtig Karin. Dit Tilda-tje blijft toch het stempeltje voor beterschapskaarten.
Groetjes Diana.

Frosien zei

Leuke kaart Karin, zo`n kaart komt altijd van pas, is het niet voor beterschap dan soms voor het beroep. Leuk afgewerkt. Groetjes frosien

Chantal zei

Wauw Karin, het is weer een prachtige kaart geworden met die rode kleur!! Lieve groetjes, Chantal

regina zei

schitterend kaartje en erg mooi van kleur!

gr regina

Cathy zei

Schattig verpleegsterje! Heel mooi!

Yvonne's cardcorner zei

Hoi Karin,
wat een beauty!! Doet me eraan denken dat ik deze stempel ook nog heb maar er nog niets mee gedaan heb,erg he!!
Maar jij hebt me geïnspireerd!
groetjes Yvonne

Teresa zei

Hi Karin, Beautiful card, love the rich colours.
Just thought I'd let you know I've seen your name on the Wild orchid crafts blog Congratulations. hugs Teresa xx

Een reactie plaatsen