Scrapblog-Karin

dinsdag 13 december 2011

Kerst easel kaartje


Hallo lieve allemaal! Dit easelkaartje heb ik gemaakt voor de Wild Orchid Challenge. Ik heb Magnolia papier gebruikt van 2010. Verder heb ik nog wondgaas gebruikt, bloemen en stickles. Ik heb het labeltje met een Magnolia DooHickey gemaakt en ook de hartjes swirls zijn met een DooHickey gemaakt. Het lintje komt van de markt.


Hello everybody! I made this christmas easel card for the Wild Orchid Challenge. I used Magnolia pattern papers from the 2010 collection. Also some flowers and stickles. I made the label with a Magnolia DooHickey as well as the heart swirl. I bought the ribbon at a local market.

Ik wil met dit kaartje ook graag meedoen met de challenge van Simply Magnolia. I would also like to join the challenge at Simply Magnolia.

***

Fijne avond, liefs Karin

28 reacties:

Jolanda zei

supermooie kaart karin!
grtz Jolanda

Danielle zei

hele mooie kaart, mooi met die blauw/ijswintertinten, heeft gelijk een echte wintersfeer.

Elise zei

Wat een superleuk kaartje is dit weer...
Mooie zachte kleuren..
Groetjes Elise

Rachel zei

Leuk kaartje, mooi in deze kleur blauw!

Tineke zei

Wow karin wat weer een schitterend kaartje, mooie kleuren en het papier is ook leuk!

Groetjes Tineke

Tinie zei

Het is weer een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

regina zei

wat een gaaf kaartje!!

mooie kleuren!!

gr regina

Liefs Ineke zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.

Groetjes van Ineke

Desirée-ScrapDees zei

deze i sweer mooi geworden joh!

Anoniem zei

Wat maak jij toch een mooie kaarten, Karin. Niet zo druk, prachtige kleurencombinaties en stijlvol. Ik ben er helemaal weg van.

Yvonne's cardcorner zei

Het is weer een plaatjes Karin, zo mooi!
groetjes Yvonne

Anoniem zei

Sorry, Anoniem is Josephine.Blogger werkte even niet mee

arjette zei

Wat een schitterend kaartje weer, prachtige kleurtjes!!! En zo'n mooi stempeltje!!!

gr. arjette.

Anneke. zei

Wat weer een schitterende easel kaart. Wat een inspiratie heb jij toch steeds...
Groetjes Anneke.

*~Patries~* zei

heel mooi kaartje hoor

Liefs
Patricia

Annemarie en Merit zei

Wat heb je weer een schat van een kaart gemaakt! Hij is echt super.

liefs, merit en annemarie

Sieta zei

Prachtige kaart Karin!

Lieve groetjes Sieta

marja zei

Geweldig mooi kaartje Karin!!! supers!

Lieve groetjes Marja.

Frosien zei

Weer zo`n prachtige kaart, mooi gemaakt hoor! Groetjes frosien

M@rjan zei

Ik verval in herhaling, sorry!! Want... mooi Karin!!

Groetjes, Marjan

Berlinde zei

Wat een schitterend kaartje!!
Groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een prachtige kaart Karin,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een super mooie kaart! Mooie zachte kleuren en een leuk model! Ook een schattige Tilda en heel mooi gekleurd! groetjes, Marlies

Diana zei

Prachtig kaartje is het weer geworden Karin.
Groetjes Diana.

Sassy Scrapper zei

Lovely card. The designer paper is gorgeous. I love the layout and Tilda looks fabulous. Thank you for joining us for this weeks Simply Magnolia challenge.
Hugs Bonnie

Cathy zei

Heel erg leuk kaartje!!! Ik vind de vleugeltjes en sokken superleuk!

Lena Katrine zei

Georgeous creation! Thank you so much for entering our challenge at WOC this time!
Hugs, Lena Katrine

Lins zei

Hoi Karin

zo'n leuke kerstcreatie, ik ben helemaal weg van easel cards en deze vind ik super. Wat een mooi papier en Tilda ziet er zo feestelijk uit.

Fijn dat je meedoet met de simply magnolia challenge!

Ik wens je fijne feestdagen en een mooi en creatief 2012 toe.

Groetjes,

Lins

Een reactie plaatsen