Scrapblog-Karin

dinsdag 11 oktober 2011

Magnolia Mania #29


Goedemorgen! Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op het Magnolia Mania challenge blog. Deze week is de opdracht om strepen te gebruiken op je kaartje/creatie. Ik heb een kerstkaartje gemaakt met het papier van My Mind's Eye. Het hekje heb ik gemaakt met een Magnolia DooHickey. De kerstbomen zijn ook van Magnolia. De roosjes komen uit mijn winkeltje. De titel heb ik gemaakt met de computer. Ik hoop dat jullie allemaal mee gaan doen met de challenge!

Ik wil met dit kaartje ook graag meedoen met de Wild Orchid Challenge.

Goodmorning! It is time for a new challenge at the Magnolia Mania Challenge blog. This week the challenge is to use stripes on your card/creation. I used My Mind's Eye pattern paper for my christmas card. Also a Magnolia DooHickey for the fence, some roses and leaves. The sentiment is printed on the computer.

I would like to join the Wild Orchid Challenge with this card.

***

Fijne dag, liefs Karin

19 reacties:

miriam zei

Het is weer een prachtige kaart karin,leuk model ook
gr miriam

Chantal zei

Hi Karin, wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt meis! Prachtig gewoonweg! Lieve groetjes, Chantal

DvL zei

Mooie kleuren heb je gebruikt voor dit kaartje, Karin.
Lieve Groetjs Debbie

M@rjan zei

Het ziet er allemaal weer even super uit, en zoals altijd tot in de puntjes verzorgd!

Fijne dag! Marjan

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is gorgeous, thank you for joining us at WOC this week hugs pops x

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!!! Ik vind dat kerststempeltje zooooo leuk, je hebt het mooi ingekleurd!!!

gr. arjette.

Liberta zei

Een mooie kaart Karin.
Heel leuk gedaan.
Succes met de challenge.

Liefs, Lieb

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een supermooie kaart is dit weer zeg dat heb je weer leuk gedaan.

Groetjes Marrie

Tineke zei

Het is weer een supergave kaart geworden Karin, schitterend!

Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje karin
erg mooi gemaakt
liefs chantal sygrid

K├╝bchen zei

Wonderful christmas card! I like the cute image, the scene you have created, the colour - just everything on it!
Hugs Marion

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Geertje zei

Wat een leukertje zeg!! Heel mooi gedaan. Ik denk dat ik je kaart eens ter inspiratie ga nemen.
Groetjes Geertje

marja zei

Wat een schitterened kaartje Karin, wat heb je tilda super mooi ingekleurd!

Groetjes Marja.

Danielle zei

ik vind het weer een hele mooie kaart geworden, de kleur blauw van je magnoliaatje is super!
groetjes danielle

Christa zei

Hoi Karin, gaaf kerstkaartje !! Leuk al die kerstbomen en super ingekleurd. Christa.

Joey zei

Stunning card Karin, love the scene you have created. Joey x

Kimmie zei

Hoi Karin

Een super gaaf kaartje!
Ik heb het hekje ook besteld van Magnolia Doohicky's,maar ben nog steeds aan het wachten tot ik hem krijg,want vind hem zo cute!

XXX Kim

Iulia zei

Wow, what a gorgeous creation and such a beautiful coloring! Love this!
Hugs, Iulia

Een reactie posten