Scrapblog-Karin

vrijdag 16 september 2011

Heel veel kaartjes


In deze post heb ik een aantal kaartjes voor jullie, en ik beloof het, daarna zijn jullie even van me af! Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op het It's a Magnolia Challenge blog. Deze keer is het de bedoeling om een kaartje te maken met 2 Magnolia stempels erop. Je kan een waardebon van 10 euro winnen van Scrappapier. Ik heb mijn kaartje gemaakt met papier van My Mind's Eye.


Verder heb ik nog wat bloemen gebruikt, een Magnolia DooHickey voor de witte blaadjes, de groene blaadjes zijn van WOC, nestabilities voor het rondje, en de stempel komt hier vandaan. De challenge loopt tot en met 29 september 21.oo.
Het eerste kerstkaartje heb ik gemaakt met de sketch van Wild Orchid Challenge. Het papier is van Bo Bunny, verder de gebruikelijke bloemen en roosjes van WOC, Zva Creative swirls en een stempel die ik hier vandaan heb.


I made this christmascard with the sketch from the Wild Orchid Challenge. I used flowers and roses from Wild Orchid Crafts, Zva Creative swirls and a digital stamp. The paper are from Bo Bunny.

Het tweede kerstkaartje heb ik gemaakt met de sketch van het Christmas Challenge blog. Ook voor dit kaartje heb ik papier gebruikt van Bo Bunny. Voorderest nog wat bloemen en roosjes, Zva Creative swirls en de sneeuwvlokken heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons. Het lint komt uit mijn winkeltje.

Het laatste kerstkaartje heb ik gemaakt voor de challenge van Dutch Magnolia Lovers. Voor dit kaartje heb ik Maja Design papier gebruikt. Heerlijk papier om mee te werken, en echt supermooi! Voor dit kaartje heb ik wat touw gebruikt, bloemen en swirls. De pareltjes komen bij WOC vandaan.


Nou, dit waren voorlopig even mijn kaartjes! Ik wens iedereen een fijn weekend toe.
***
Veel liefs Karin

29 reacties:

Elise zei

Wat een prachtige kaarten, zeg! Schitterend, stuk voor stuk!
Groetjes Elise

Anoniem zei

wat een mooi kaartjes, echt heel lief ook.
Schitterend. Ik zou ze haast weer allemaal kopen, liefs mama

mandy zei

wauwie wat een hoop kaarten en allemaal even mooi!
mandy

Rachel zei

Prachtige kaarten weer, en je mag van mij nog wel even door gaan hoor. Ik vind het veel te leuk om steeds even te kijken.............!!!

Fieneke zei

Allemaal mooi!
Groetjes Fieneke

Aleida zei

Hele mooie kaarten! Stuk voor stuk.
groetjes,

Teresa zei

All so beautiful Karin, I love them all. xx

arjette zei

Wat een mooie kaartjes allemaal!!!! Stuk voor stuk bjoeties!!! Je bent wel heel druk geweest!!

gr. arjette.

marja zei

Wooow Karin wat ben je druk geweest! Ze zijn prachtig!!!!

Groetjes Marja.

Romy zei

Weer even van je af? Ik vind het juist hartstikke leuk om zoveel mooie kaartjes op je blog te zien verschijnen:) Deze vier zijn allemaal supermooi!

Chantal zei

Wauw karin, jij hebt niet stil gezeten zeg! Ik vind het zo knap dat jij een eigen stijl hebt. Ik pik jouw kaarten er altijd zo uit en dat vind ik echt supers! Fijn weekend ook! Groetjes, Chantal

krearia zei

Hoi Karin,

Wauw, ik vind ze allemaal heel erg mooi en goed gelukt. Jammer hoor dat we even van je af zijn. Ik vind het juist leuk om inspiratie op te doen bij jou.

Groetjes Ria
http://kreariascreaties.blogspot.com/

Jopie zei

Alle kaartjes zijn even mooi al heb ik natuurlijk wel een voorkeur en je hebt bij allemaal prachtig papier gebruikt en mooie kleuren zo bij elkaar met die bloemen.
groetjes jopie

Annemarie en Merit zei

ik weet niet waar ik eerst moet kijken.
Wat een moois allemaal.

gr annemarie en merit

Esther zei

Ik vind je kaartjes stuk voor stuk prachtig geworden.
Heel leuke kerstkaartjes ook.

Groetjes Esther

Renata zei

Wow, Karin wat maak jij toch prachtige kaartjes. Ik raak niet uitgekeken op jouw blog!! Ook de Kerstkaart is weer helemaal super. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.
Groetjes, Renata.

Janny zei

Ik had er al weer een paar bij je gemist, maar wat een plaatjes weer zeg, ik zou niet kunnen zeggen welke ik de mooiste vind ze zijn allemaal schitterend.
lieve groetjes Janny xx

Anneke. zei

Jeetje Karin, wat ben je heerlijk productief. Stuk voor stuk zijn ze schitterend.
Groetjes Anneke.

M@rjan zei

Jeetje meid, jij hebt hard gewerkt! Ze zijn allemaal anders, maar allemaal weer prachtig!

Groetjes, Marjan

Liberta zei

Prachtige kaartjes Karin.
Waar haal je de tijd vandaan pffff.
Vind ze stuk voor stuk ontzettend mooi.

fijn weekend, liefs, Lieb♥

Diana zei

Jeetje Karin, waar haal je de tijd toch vandaan? Ze zijn allemaal weer schitterend mooi geworden.
Groetjes Diana.

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaartjes karin
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Marlies zei

Wat ben je druk geweest met alle kaarten! Ze zijn stuk voor stuk prachtig!!
groetjes, Marlies

Tinie zei

Wat een productie zeg!!! De ene is nog mooier dan de andre, super!!!!

Groetjes Tinie

Christa zei

Mooi kerstkaartje ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

Marion E. zei

Wat een lading kaarten zeg. Heel mooi gemaakt hoor. Leuk take op de sketch bij CCWS! Dank je wel voor het meedoen. Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes
Marion

Monique zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt.
Super hoor.
Veel plezier met je deelname aan CCWS en onze dank hiervoor

Anne Kristine zei

Oh..my...your Christmas card is beautiful!
Lovely image and colours.
Thanks for joining our challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
Hugs Anne

Yvonne zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne

Een reactie plaatsen