Scrapblog-Karin

zondag 7 augustus 2011

Wild Orchid Challenge #29


We zijn weer terug van de camping en we hebben weer een paar heerlijke dagen gehad. 's Avonds en 's nachts regen en overdag droog en zonnig, prima dus. Dit kaartje heb ik gemaakt voor de beren-challenge van Wild Orchid. Het is een vrij simpel kaartje geworden maar ik ben er heel tevreden mee. Het papier is van Pion, de roosjes/blaadje en bloemen zijn van Wild Orchid Crafts, de swirls zijn van Zva Creative en heb ik hier vandaan.

I made this card for the beary-challenge at the Wild Orchid Challenge blog. I used Pion pattern paper, Wild Orchid Crafs leaves, flowers and roses and Zva Creative pearl swirls.

***

Fijne avond, liefs Karin

18 reacties:

José zei

Wow, heb je dat beertje zelf ingekleurd? Fantastisch zeg! ERG mooi geworden. Die bloemen bij jou vind ik altijd een genot om naar te kijken.
Groetjes, Jose

Romy zei

Wauw, het is een plaatje van een kaartje:) Ik heb nog steeds een heel groot zwak voor Forever Friends en dit beertje is ook zo mooi ingekleurd!

netsoojmik zei

Wat een mooie kaart! Alles klopt gewoon, daar mag je zeker tevreden over zijn!

Groetjes, Kim

Tineke zei

Wauw Karin ik vind hem keigaaf zeg, wat mooi ingekleurd en alles klopt aan je kaart, schitterend!

Groetjes Tineke

Hetty zei

Wauuu wat een super lief en mooi kaartje

gr hetty

Crea Astrid zei

Ik vind het een prachtige kaart geworden, met mooi papier wat je gebruikt hebt. Lief stempeltje en mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

Desirée-ScrapDees zei

mooie kaart zeg, prachtig!

Suzanne zei

Echt schitterend!

Annemarie en Merit zei

wauw karin wat een schattig kaartje heb je gemaakt, vind de bloementoef echt prachtig!!

liefs, merit en annemarie

arjette zei

Wwoooww Karin, wat een bjoetie weer zeg!!!
Wij gaan morgen op vakantie, hoop dat we ook een beetje goed weer hebben.....

gr. arjette.

Frosien zei

Leuke kaart hoor! Ook erg leuk afgewerkt. Een mooi geheel is dit geworden. Groetjes frosien

Anja zei

Wat weer een schitterend kaartje.
Enne ik vind dat beertje echt een toppertje.

Groetjes

Diana zei

Prachtig kaartje Karin.
Groetjes Diana.

roelie zei

prachtig kaartje karin

en lief beertje

gr roelie S

Liberta zei

Hai Karin,

Wat een lief kaartje.
So cute,

Liefs, Lieb

chantal en sygrid zei

schitterende kaart karin
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Stampin Mindy zei

AWE! This image is so cute. I love your flower cluster.
Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts Challenge.

Hugs, Mindy

Een reactie plaatsen