Scrapblog-Karin

zondag 24 juli 2011

Het is net herfst.......

....en dat in juli. Nou ja, volgens de weermannen/vrouwen wordt het volgende week beter, dus daar gaan we dan maar naar uitkijken. Kunnen we weer eens naar de camping toe! Met dit slechte weer knutsel ik wel veel, dus vandaar 2 kaartjes in deze post.




Het eerste kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Magnolia Mania. Een hele leuke sketch, dus het kaartje was zo gemaakt. Ik heb papier gebruikt van Pion Design. De bloemen en roosjes zijn van Wild Orchid Crafts, de besjes zijn van Magnolia. De rand heb ik geponst met een Martha Stewart pons. De tekst heb ik geprint in word met een label van Nicole.
I made this card with sketch #17 from the Magnolia Mania challenge blog. A fantastic sketch to work with. I used Pion Design pattern papers. Flowers and roses from Wild Orchid Crafts and Magnolia, a Martha Stewart punch and the label is from Nicole's blog.
Het tweede kaartje heb ik gemaakt met de sketch van het Wild Orchid Challenge blog, ook een hele leuk sketch. Voor dit kaartje heb ik My Mind's Eye papier gebruikt, Zva Creative pearls, mijn naaimachine, bloemen/roosjes/blaadjes van Wild Orchid Crafts en een labeltje.




I made this card with the sketch from the Wild Orchid challenge blog. I used My Mind's Eye pattern papers. Roses, leaves and flowers from Wild Orchid Crafts, Zva Creative pearls and a label.
***
Bedankt voor het langskomen! Ik zag dat ik de 150 volgers heb gehaald, dus ik ga straks even bedenken wat voor candy ik ga weggeven! Liefs Karin

17 reacties:

arjette zei

Wwoowww Karin, wat een schitterende kaartjes allebei zeg, héééééél mooi!!!!!!
Ja, dat is een voordeel van slecht weer, je kan lekker aan de knutsel... al moet ik zeggen dat ik toch liever het zonnetje zie hoor.... haha

gr. arjette.

Tineke zei

Wauw Karin wat 2 supergave kaartjes weer meid, schitterend!
Ik heb ook eindelijk weer een kaartje gemaakt alhoewel het me wel moeite kostte hoor hihihihi.

Groetjes Tineke

Anoniem zei

wat een schattige kaartjes heb je weer gemaakt.
gr Herman

Tinie zei

Ze zijn prachtig Karin!!! Ik vind de kleuren ook heel mooi, lieve kaartjes!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Hele mooie kaartjes! Mooi papier ook.
groetjes,

roelie zei

super kaartjes karin

mooie kleur papier en gave magnolia,s

ook de bloemen er bij erg mooi

gr roelie S

Anja zei

Ik hoop ook echt dat het weer een beetje beter gaat worden.Maar je 2 kaarten zijn echt toppertjes.

Gr Anja

Yvonne's cardcorner zei

Ik vind ze allebei echt prachtig, wat een plaatjes!

Chantal zei

Hoi karin, wat een superkaarten en mooie kleuren. Ik ben er helemaal verliefd op! Groetjes, chantal

Riet zei

Schitterende kaarten Karin.
Super je stempels,mooi ingekleurd.
Geweldig papier gebruikt.

Liefs Riet.

Frosien zei

Dit zijn weer leuke kaartjes hoor Karin, mooi gemaakt en netjes afgewerkt, groetjes frosien

Liberta zei

hai Karin,

Wat een leuke kaartjes. Ik ben helemaal weg van de bloemen die je gebruikt.

Heel veel liefs, Lieb

M@rjan zei

Snoezig en heel mooi, allebei!!

Groetjes, Marjan

chantal en sygrid zei

schitterende kaarten karin
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Tanjas-Kreativstueble zei

a wonderful card

thanks so much for entering at mmc

hugs
Tanja

Kylie zei

Oh wow Karin! Both of your cards are beautiful. I adore all the girly pink :)
Thanks for playing at WOC Challenge this fortnight.
Hugs Kylie

loriete zei

Beautiful! So cute and girlicious! Thanks for sharing it at WOC!

Een reactie plaatsen