Scrapblog-Karin

zaterdag 11 juni 2011

Wild Orchid Challenge #25


Ik heb gisteravond dit kaartje gemaakt met de sketch van het Wild Orchid Challenge blog. Een leuke sketch, dus het kaartje was eigenlijk vrij snel gemaakt. Ik heb het papier van Pion gebruikt, mooi papier maar mijn voorkeur ligt toch meer bij het Maja Design papier, ik denk vanwege de fellere kleuren van Maja Design papier. Ik heb mijn nieuwe Magnolia DooHickey swirl gebruikt, roosjes van Wild Orchid Crafts, een Martha Stewart pons voor de randen en het labeltje komt bij Magriet vandaan. Tilda heb ik ingekleurd met de volgende copics: E50-E51-E93-E44-E43-E42-E41-RV91-RV93 en RV95.

***

I made this card yesterday evening with the sketch from the Wild Ochid Challenge blog. A fantastic sketch to work with, so my card was ready in a bit. I used Pion pattern paper, my my new Magnolia DooHickey swirl, roses from Wild Orchid Crafts, a Martha Stewart punch for the edges and a label.

***

Fijne zaterdag, liefs Karin

14 reacties:

Hetty zei

Ik vind je kaartje schitterend. Prachtige kleuren!

Tinie zei

Ik vind je kaartje helemaal af! Alles past bij elkaar, daar hou ik zelf heel erg van:) en heeft prachtige details!!!

Groetjes Tinie

chantal en sygrid zei

schitterende kaart karin
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Corien zei

Prachtig kaarjte! Erg mooi gedaan!
Liefs,
Corien.

M@rjan zei

Oh, echt supermooi en schattig!

Groetjes, Marjan

Diana zei

Mooi kaaartje Karin. Die sketch is idd erg leuk, ben er ook mee bezig, hoop hem vanavond af te kunnen maken.

Groetjes Diana.

Tineke zei

Wat supergaaf gemaakt weer Karin! Ik hoop dat ik deze reactie kan plaatsen want het blog geeft weer iets anders aan.

Groetjes Tineke

arjette zei

Wat een ontzettend mooi kaartje zeg!!!!!!

gr. arjette.

miriam zei

kan alleen maar zeggen dat het weer zo'n prachtige kaart is

gr miriam

regina zei

een schitterend kaartje!

gr regina

Cynthia Lloréns zei

Just a amazing card...I´m in love with that!!!Wow!!!You are a great artist and you have such a big talent.This is my firt time in here...I´m follower now.
Have a wonderful weekend.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

*~Patries~* zei

Heel mooi kaartje zeg

Liefs,
Patricia

Riet zei

Schitterende kaart Karin,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier gebruikt.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt, schitterende papier, die Maja blijft mooi! Super leuke afbeelding en prachtig gekleurd!
Fijn weekend,
groetjes, Marlies

Een reactie plaatsen