Scrapblog-Karin

zaterdag 5 maart 2011

Heel erg bedankt kaartje

Eindelijk heb ik weer een kaartje gescrapt! Na de vakantie heb ik nog niet zoveel tijd daarvoor gehad, maar gisteravond ben ik er lekker voor gaan zitten. Ik heb dit kaartje gemaakt met Maja design papier, Wild Orchid Craft roosjes, een ZVA Creative swirl, touw en een label van Margriet. Ik stuur het kaartje in voor de volgende challenges:
* Wild Orchid Challenge #18 - Anything Goes
***
Finally I had some time left to make this 'thank you' card. I used Maja design pattern papers, Wild Orchid Crafts roses, ZVA Creative swirls and ribbon.
This card will enter the following challenge blogs:
* Get Sketchy #77 - sketch
* Wild Orchid Challenge #18 - Anything Goes
***
Fijne avond, liefs Karin

11 reacties:

Tinie zei

Super mooi kaartje, hele mooie details!!! En de kleuren vind ik top!!

Groetjes Tinie

Handmade Creations by Stephanie zei

So cute love the flowers and bling!!!!Thanks so much for playing along with us at Get Sketchy!!!!

Angelique zei

Wat een schatje en de kleuren zijn geweldig.

Groetjes Angelique

M@rjan zei

Het is weer een heel mooie, echte Karin kaart! Jij hebt een echt eigen stijl!

Groetjes, Marjan

regina zei

hoi

een heel schattig kaartje!

mooie kleurtjes!

gr regina

PapierGirl zei

Gorgeous - love lilac and the sweet little image! Thanks for joining us this week at GS! :)

Romy zei

Wat een schitterende kaart is dit! Paars vind ik sowieso een hele mooie, sjieke kleur. En met de witte bloemetjes erbij wordt het prachtig!

miriam zei

Schitterende kaart karin

gr miriam

Esther zei

Ik vind je kaartje erg leuk geworden.

Groetjes Esther

Annemarie en Merit zei

super leuk kaartje prachtig papier, wij zijn er ook mee bezig.

miriam zei

Ik kwam via de blogtrain (magnolia lovers) maar had straks je post hierboven al gezien en deze nog niet.

Schitterend kaartje is dit ,vindt zelf dit papier ook zo fijn en mooi om mee te werken

gr miriam

Een reactie plaatsen