Scrapblog-Karin

maandag 7 februari 2011

Nog een valentijnsdoosje!

Nou zeg, heb ik toch weer een challenge gewonnen bij Get Sketchy, met mijn valentijnsdoosje die ik heb gemaakt voor Debby en René. Ze waren er superblij mee. Het is alleen jammer dat Debby de chocolade niet meer wegkrijgt....dus René moet ze maar opeten.....
***
Voor pap en mam heb ik natuurlijk ook een doosje gemaakt met chocolaatjes erin. En ook zij zijn er superblij mee. De challenge op het Magnolia Down Under blog is deze 'love', dus dat komt goed uit.
Ook op het Wild Orchid Challenge blog is de challenge 'love is'. Ik heb papier gebruikt van Bo Bunny, Crazy Love. De roosjes komen bij Wild Orchid Crafts vandaan, ik heb een ZVA Creative swirl gebruikt en natuurlijk een Tilda stempel uit de nieuwe 'you are so special' collectie.
***

The challenge this week at the Magnolia Down Under blog is 'love'. Well, next week it's valentine so I made this little box for mom and dad. I filled it with chocolates. At the Wild Orchid Challenge blog it's also 'love is' challenge. I used Bo Bunny pattern papers from the Crazy Love collection. I used roses and leaves from Wild Orchid Crafts and a ZVA Creative pearl swirl.
***
Fijne avond, liefs Karin

10 reacties:

M@rjan zei

Gefelicteerd Karin, ik zag het vandaag op het blog. Super joh!!
Dit is ook weer zo'n gaaf doosje!

Groetjes, Marjan

*~Patries~* zei

heel erg mooi gemaakt zeg

*Kus Patries*

Romy zei

Gefeliciteerd!! Je hebt het echt verdiend, dat doosje was helemaal super! En ik kan me voorstellen dat je broer en zijn vrouw er superblij mee waren. Het is ook wel een heel lief gebaar. Ik weet zeker dat dit schitterende doosje ook heel goed in de smaak zal vallen bij je ouders. Superlief!

regina zei

hoi

een heel gaaf doosje !

erg leuk gemaakt!!

gr regina

Debbie Dolphin zei

love your box its so lush xx
Thankyou so much for playing along at MDUC this week
love Debbie xxx

Danielle zei

gefeliciteerd! super leuk dat je gewonnen hebt.
dit doosje is ook erg leuk, vervelend dat ze al die chocolaatjes op moeten eten.... :)

Annemarie en Merit zei

wat leuk dat je gewonnen hebt gefeliciteerd!! je doosje is ook ERG leuk!!

Anne Kristine zei

Wow! your work is gorgeous!
Sooo lovely!
Thank you for joining us at MDUC this week.
Hugs Anne Kristine

Camilla zei

Gorgeous valentine box! A clever idea;)
Thank you for joining MDUC this week.
Hugs, Camilla

blogvanco zei

Wat een superleuk doosje is dat Karin. Gaaf dat je ermee gewonnen hebt, maar het is ook heel mooi gemaakt.

Groet, Corine

Een reactie posten