Scrapblog-Karin

zaterdag 8 januari 2011

Wild Orchid Challenge #14

Dit kaartje heb ik gemaakt met sketch #14 van het Wild Orchid Challenge blog. Ik heb papier gebruikt van Pebbles Inc. De tekst heb ik zelf geprint op de computer, de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en de swirls van Zva Creative. Tilda heb ik ingekleurd met de volgende copics:
Huid: E50-E51-E93
Haar: E44-E43-E42-E41
Shirtje Tilda: R83-R81
Broek Tilda: W02-W01-W00
***
I made this card with sketch #14 from the Wild Orchid Challenge blog. I used Pebbles Inc. paper, Wild Orchid Crafts roses and flowers and Zva Creative pearls.
***
Fijne avond, liefs Karin

7 reacties:

M@rjan zei

Schitterend!! Ik vind dit papier in combinatie met de kleuren van Tilda en de bloemen erg mooi!
Niet zoet en toch heel lief!

Groetjes, Marjan

*~Patries~* zei

Heel erg mooi zeg.. lekker roze :D

*Kus Patries*

Margo zei

Hoi,

Wat is deze lief !!!!

groetjes, Margo.

Romy zei

Oh, leuk, leuk, leuk!:)

Danielle zei

Hij's weer leuk!! of is het zij??hihi

Natasja Vink zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt

Nancy zei

Beautiful! Love it!

Een reactie posten